انشا درباره غزه ؛ انشا با متن زیبا درباره غزه و کودکان مظلوم غزه برای تمام پایه های تحصیلی


انشا درباره غزه ؛ انشا با متن زیبا درباره غزه و کودکان مظلوم غزه برای تمام پایه های تحصیلی

با سلام در این نوشته از دلبرانه می خواهیم چندین مورد انشا در مورد کودکان مظلوم غزه و مظلومیت مردم غزه را خدمت شما تقدیم کنیم . اگر میخواهید در این روزها درباره کودکان غزه و مقاومت مردم مظلوم غزه انشا بنویسید با ما همراه باشید....

با سلام در این نوشته از دلبرانه می خواهیم چندین مورد انشا در مورد کودکان مظلوم غزه و مظلومیت مردم غزه را خدمت شما تقدیم کنیم .

اگر میخواهید در این روزها درباره کودکان غزه و مقاومت مردم مظلوم غزه انشا بنویسید با ما همراه باشید .

همچنین در ادامه میتوانید عکس های گرافیکی طراحی شده ویژه مردم مظلوم غزه را تماشا کنید .

انشا درباره غزه و کودکان مظلوم غزه برای تمام پایه های تحصیلی

انشا درباره غزه ؛ انشا با متن زیبا درباره غزه و کودکان مظلوم غزه برای تمام پایه های تحصیلی

انشا با موضوع نامه به کودکان مظلوم غزه

سلام به تو دوست خوبم!
من هم مثل تو کودکم.
می دانم حالا تو چه چیزی دوست داری؛ دوست داری مثل من و سایر کودکان ایرانی، اسباب بازی داشته باشی؛ بازی کنی و شاد باشی؛
اما اسرائیل غاصب این شادی را از تو و بقیه کودکان غزه گرفته است .
میدانم دوست داری راحت به کلاس درس و مدرسه بروی ولی با این شرایط امکان ندارد ؛ دوست خوبم بدان یک روز میرسد که تو به آنچه دوست داری میرسی و آن روز روز پیروزی غزه و فلسطین و روز نابودی اسرائیل خواهد بود.
روزی که بسیار نزدیک است.
من در راهپیمایی شرکت می کنم فقط به خاطر تو ؛ راستی دوست داری بدانی شعار ما چیست ؟
ما شعار میدهیم : مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا …
ما اینجا به یاد تو هستیم و برای تو و بقیه کودکان غزه دعا میکنیم .

انشا درباره غزه ؛ انشا با متن زیبا درباره غزه و کودکان مظلوم غزه برای تمام پایه های تحصیلی

انشا درباره کودکان مظلوم غزه مناسب پایه های تحصیلی بالاتر

بسم الله القاصم الجبارین از نوجوانان و جوانان ایران زمین به کودکان و نوجوان عزیز غزه ؛
چندی است هوای چشم‌های ما بارانی است، مثل هوای غزه که زیر بارانی از موشک‌ و بمب‌، رنگ آفتاب را ندیده است. در روزهایی که همه جهانیان از شما می‌گویند و بر مظلومیت شما می‌گریند، جوانان و فرماندهان قهرمان شما با عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی جهان را از خواب غفلت و فراموشی بیدار کردند؛ عملیات و حرکتی که میوه‌ آن صف‌بندی دگر باره جبهه حق و باطل برابر یکدیگر بود. ای خواهران و برادران فلسطینی ما، قلب‌هایمان درست مثل باغ‌های زیتون شما ، آتش گرفته و در حال سوختن است.

ما اهل ایرانیم و شانه‌ به‌ شانه در کنار شما تا روز رهایی ایستاده‌ایم. ما پیروان خمینی کبیر، از ۴۵ سال پیش تاکنون نسلی پس از نسل دیگر ، برابر شیطان بزرگ آمریکا ایستاده‌ایم. او که اکنون در ناتوان‌ترین روزهای خود، آتش خشم را بر سر کودکان و زنان بی‌گناه غزه فرو می ریزد.

ما ، پیروان آن پیر فرزانه ایم که بذر آرمان آزادی قدس شریف را در قلب پیر و جوان ، زن و مرد و طفل در گهواره‌ ما کاشت. آرمان آزادی ، آرزوی رهایی و تنفس در هوایی است که هیچ نشانه‌ای از شر مطلق اسرائیل نباشد ، بذری بود که در اعماق وجود ما در جایی که در طول این سال‌ها دست تطاول زمان به آن نمی‌رسد کاشته شد و توسط عزالدین قسام‌ها ، شیخ احمد آل یاسین‌ها ، چمران‌ها ، متوسلیان‌ها ، امام‌موسی‌صدرها ، مغنیه‌ها آبیاری شد تا به دست سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی به بار بشیند و امروز مقاومت ، درخت تنومندی شود در کنار مردم شریف و همیشه مبارز فلسطین.

ما سربازان سید خامنه‌ای ، امروز بیش از هر زمانی در کنار این درخت تنومند مقاومت ، که در فلسطین، عراق، یمن، سوریه و لبنان ریشه دوانده است ، با اقتدار می مانیم . امروز بیش از هر روز و زمانی از ابتدای تاریخ نحس شکل‌گیری رژیم غاصب و خون‌خوار صهیونیستی ، جهان بیدار و بی‌تاب مظلومیت مقتدرانه و ایمان مجاهدانه شما شده است.

ای اهالی سرزمین مقاومت! ای مجاهدان و سرافرازان همیشه! ما صدای شما را به گوش اهل عالم می‌رسانیم. ما تمام قد بر سر و دستان شجاع و مبارز شما که برابر بزرگ‌ترین شیطان تاریخ ایستاده‌اید، بوسه می‌زنیم و سر تعظیم فرود می آوریم. به فضل پروردگاری که وعده پیروزی مستضعفین را داده است و مدد ربی که کید شیطان و سپاهیانش را در هم می‌کوبد، بار دیگر در کنار هم زیر پرچم الله متحد می‌شویم تا همان‌طور که در کنار برادران حزب الله و حشدالشعبی و فاطمیون و زینبیون، شر داعش را از سر منطقه کم کردیم؛ این‌ بار در کنار حماس و جهاد با تمام توان می‌ایستیم و تا آخرین قطره خونی که در رگ‌هایمان جاری است با رژیم حرام‌زاده صهیونیستی و اربابان آن مبارزه می‌کنیم. گروه‌های مقاومت امروز، چون پاره‌های آهن‌اند.. تند بادها آنان را به‌ لرزه درنمی‌آورد.. از جنگ خسته نمی‌شوند. ترس به خود راه نمی‌دهند، بر خدا توکل می کنند، و سرانجام ، پیروزی از آن متقین است.

ان‌شاءالله به زودی در کنار یکدیگر در بیت المقدس نماز خواهیم خواند. دست دعای ملت ما همواره ، از جوار بارگاه نورانی حضرت علی ‌بن موسی‌الرضا(علیه السلام) رو به آسمان الهی بلند است. نصر من الله و فتح قریب و بشر الصابرین

انشا درباره غزه ؛ انشا با متن زیبا درباره غزه و کودکان مظلوم غزه برای تمام پایه های تحصیلی

انشا درباره مردم غزه و فلسطین مناسب پایه پنجم و بالاتر

در طول تاریخ ستمگران زیادی به قدرت رسیده اند که آوازه ستم های شان تاریخ را در نوردیده است. آن ها هر یک به گونه ای مردم را مورد آزار و اذیت قرار داده و از قدرت خود سوء استفاده کرده اند اما نکته مشترک بین همه آن ها این است که سرانجامی تلخ برای آن ها رقم خورده و در نهایت به سزای اعمال خود رسیده اند.
امروزه نیز مردم زیادی در مناطق مختلف دنیا زیر بار ظلم و ستم خم شده اند و واضح ترین مثال آن مردم فلسطین هستند که از خانه و کاشانه خود رانده شده و سال ها است مورد ستم قرار گرفته اند اما این آزارها، رنج ها و خون های ریخته شده هرگز باعث نشده این مردم حق مسلم خود را فراموش کنند و سرزمین خود را در اختیار جنایتکاران قرار دهند.
مردم فلسطین طی ده ها سال گذشته همواره سعی کرده اند کشور خود را آزاد کنند. درست است که این تلاش آن ها فداکاری های زیادی می طلبد اما آن ها برای رسیدن به هدف خود از همه چیز، حتی جان خود مایه گذاشته اند و هرگز یک قدم به عقب برنگشته اند.
این مردم حق خود را می خواهند و برای رسیدن به آن از هیچ کوششی فروگذار نیستند اما آیا مردم سایر کشورها فقط باید نظاره گر این همه بی عدالتی در حق آن ها و یتیم شدن هزاران هزار کودک، خراب شدن خانه ها و ریختن خون ها بر زمین باشند و هیچ نگویند؟
آیا این که مردم فلسطین خود برای پس گرفتن سرزمین شان می جنگند باعث می شود مسئولیت از مردم سایر کشورها برداشته شود و هیچ کس با آن ها هم صدا نباشد؟ خیر! این تصور که مبارزه بر علیه اسرائیل تنها وظیفه مردم فلسطین است اصلا درست نیست.
بلکه همه مردم دنیا به خصوص مسلمانان باید در جبهه حق علیه باطل مردانه وارد شوند و طرف حق را بگیرند و از مردم مظلوم حمایت کنند تا ریشه ظلم در دنیای ما بخشکد. بی تردید هر کس در برابر این ظلم سکوت کند تفاوتی با ستمگران ندارد و سزای سکوتش را خواهد دید .

انشا درباره غزه ؛ انشا با متن زیبا درباره غزه و کودکان مظلوم غزه برای تمام پایه های تحصیلی

انشای غم انگیز و احساسی درباره غزه و حوادث تلخ آن

به نام غزه ؛
جنگ ، بی عدالتی ، مظلومیت ، غم و اندوه کلماتی است که زندگی کودکان مظلوم فلسطین را درهم تنیده است و بیش از حدود ۷۰ سال است که پیر ، جوان ، کودک ، زن و مرد از جنگی نقشی در آغاز آن نداشته اند رنج می برند .
مردم مظلوم و غمدیده غزه این روزها در جنگی نابرابر در مقابل آتش ، گلوله و تانک هیچ چیزی جز سنگ ندارند و ایمان آن ها باعث شده بزرگترین و قدرتمندترین مقاومت در طول تاریخ بشریت تا به حال در برابر یک قدرت اشغالگر با تمام توان نظامی شکل بگیرد . مردم مظلوم غزه سال هاست که در منطقه ای کوچیک بدون کوچکترین امکانات رفاهی محاصره شده اند و روز به شب میرسانند ، به طوری که از غزه به عنوان بزرگترین زندان رو باز دنیا یاد میشود .
اما ظلم پایدار نخواهد ماند و هیچگاه در طول تاریخ هیچ ظالمی نتوانسته با قلدری و ظلم دوام بیاورد ، مظلومیت و در عین حال مقاومت مردم غزه باعث شده تمام مردم جهان توجه شان به این نقطه از کره خاکی جلب شده و در حمایت از این مردم به پا خیزند .
امید است که این قیام زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) شود .

انشا درباره غزه ؛ انشا با متن زیبا درباره غزه و کودکان مظلوم غزه برای تمام پایه های تحصیلی

انشا با موضوع فلسطین با مقدمه و نتیجه گیری

مقدمه :
فلسطین یک کشور عجیب و زیباست. اونجا هم دریا و هم کوه و هم صحرا داره. بچه‌ها در این کشور بازی های جالبی بازی می‌کنند و به مدرسه می‌روند. این کشور مساحت بسیار کمی دارد و وقتی به نقشه آن نگاه کنیم می بینیم که اسرائیل آن را به دو بخش تقسیم کرده است.
بدنه :
طی دهه های گذشته فلسطین همیشه درگیر جنگ و نبرد است و بچه‌هایی که در اونجا زندگی می‌کنند دارای شرایط خوبی نیستند و آینده روشنی ندارند.
بچه‌های فلسطین، همیشه برای داشتن صلح و آرامش تلاش می‌کنند. اونا به مدرسه می‌روند و بازی می‌کنند، اما برای رسیدن به مدرسه، باید از مرزها عبور کنند و این برایشون بسیار خطرناکه.
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی اسباب بازی نمکدان یا فالگیر
اما بچه‌های فلسطین، با این همه سختی و مشکلات، همیشه به زندگی امیدوار هستند و همیشه با لبخند روی لب، به روزهای آینده نگاه می‌کنند. اونا به دنبال داشتن صلح و آرامش هستند و برای آن کوشش می کنند.
فلسطین از نظر ما مسلمانان اهمیت زیادی دارد چون قبله اول مسلمانان یعنی بیت المقدس در آنجا قرار دارد و بسیاری از پیامبران در این کشور دفن شده اند که حضرت ابراهیم و داوود از جمله آنها هستند.
این کشور با مردم عرب زبان بسیار مظلوم است و تحت سلطه اسرائیل قرار دارد و این زندگی را برای آنها بسیار مشکل کرده است چون امکان توسعه و پیشرفت برای آنها وجود ندارد و این زندگی برای همه را بسیار سخت نموده است.
ما به عنوان مسلمان وظیفه داریم در کنار تلاش برای آباد کردن کشور خود به مردم فلسطین هم کمک کنیم و نه فقط برای مسلمان بودنشان بلکه به خاطر انسانیت حامی و پشتبان آنها باشیم تا روزی به حق و حقوق خود برسند.
نتیجه‌گیری :
کشور ما همیشه تظاهراتی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار می کند و مردم زیادی در آن شرکت می کنند تا نشان دهند حامی مردم فلسطین هستند .

انشا درباره غزه ؛ انشا با متن زیبا درباره غزه و کودکان مظلوم غزه برای تمام پایه های تحصیلی

انشا کوتاه با موضوع نامه به کودک فلسطینی

دوست عزیزم سلام ؛
من یک کودک ایرانی هستم امسال به کلاس ( پایه دلخواه ) دبستان میروم وقتی میبینم که تو مانند من نمیتوانی درس بخوانی و همراه دوستانت بازی کنی و شاد با شی از ته دل ناراحت میشوم . کاش جنگ زودتر در کشور شما تمام شود ، من از همه کسانی که با فلسطین میجنگند بدم می آید و از خداوند میخواهم تا آنها را به سزای کارهای بدشان برساند
اما تو و دوستانت باید تا آخرین قطره خون خود ار کشورتان دفاع کنید تا به پیروزی برسید .
من از خداوند میخواهم تا به شما کمک کند کاش میشد تو را از نزدیک ببینم و به تو کمک کنم ما کودکان ایرانی شما را دوست داریم .
به امید پیروزی قدس

انشا درباره غزه ؛ انشا با متن زیبا درباره غزه و کودکان مظلوم غزه برای تمام پایه های تحصیلی

انشا درباره کودکان غزه مناسب پایه دوم و سوم

سلامی آغشته به غم غزه ؛
شاید ندانید که غزه مکان خاصی در فلسطین است ، بچه های زیادی مثل من و شما اینجا هستند که می خواهند مثل شما به مدرسه بروند و زندگی آرامی داشته باشند.
آیا از رفتن به مدرسه و بازی با دوستان خود لذت می برید؟ بچه های غزه هم دوست دارند. متأسفانه زندگی آنها کمی متفاوت بود. آنها باید با تحریم ، جنگ و تنش های زیادی زندگی کنند. برای بچه ها خیلی سخت است.
کودکان غزه هنوز امید و آرزوهای زیادی دارند آنها می خواهند جنگ به زودی پایان یابد و صلح به منطقه بازگردد آنها مانند شما به زندگی پر از صلح و دوستی امیدوارند، همچنین دوست دارند به مدرسه بروند، درس بخوانند و رویاهای بزرگ داشته باشند
به عنوان بچه های دنیا، ما هم می توانیم به آنها کمک کنیم ما می توانیم به آنها نشان دهیم که صلح و آموزش آنها را دوست داریم و حمایت می کنیم. ما می توانیم با دعا، پیام های دوستی و کمک های مالی به سازمان های بشر دوستانه به کودکان غزه کمک کنیم. پس همیشه به فکر آن ها باشیم و از خوش بینی و دوستی آنها چیزهای جدید یاد بگیریم. همه ما می توانیم به جهانی بهتر کمک کنیم که در آن همه کودکان در صلح و دوستی زندگی کنند.

انشا درباره غزه ؛ انشا با متن زیبا درباره غزه و کودکان مظلوم غزه برای تمام پایه های تحصیلی

انشا درباره غزه و روزهای سخت آن مناسب پایه ششم

این روزها خورشید غزه رنگ خون به خود گرفته و آسمانش از این همه ظلم به ستوه آمده و خون گریه می کند. چه بر سر دنیا آمده که این همه بی عدالتی را می بیند و هنوز برای کمک به مظلومان فلسطین تصمیمش را نگرفته است؟

دل من و خانواده ام از دیدن این همه صحنه دلخراش در رسانه ها به درد می آید، زمانی که می بینیم کودکانی که باید در کوچه و خیابان مشغول بازی بودند این گونه پر پر شده اند، مادرانی که برای جوانان خود هزاران آرزو داشتند پیکر بی جان فرزندشان را حمل می کنند، خانه هایی که روزی با هزار امید ساخته شدند به ویرانه تبدیل شده اند، بیمارستان هایی که قرار بود آرامش بخش بیماران باشند بمباران شدند و صداهایی که خفه شدند تنها به این خاطر که دم از آزادی می زدند.

می گویند همیشه قبل از طلوع سپیده دم، آسمان تاریک تر از هر لحظه دیگری است، آری! این روزهای فلسطین بی شک خبر از یک طلوع زیبا می دهد. طلوع فجر پیروزی که به زودی همه مردم غزه آن را به چشم خواهند دید و طعم آزادی دهان شان را شیرین خواهد کرد.

اما این روزهای سخت برای همه مردم دنیا یک امتحان دشوار است که وجدان خود را محک بزنند و بفهمند در نهایت دل خود را به خیر خواهند سپرد یا شر. من و تو چطور؟

انشا درباره غزه ؛ انشا با متن زیبا درباره غزه و کودکان مظلوم غزه برای تمام پایه های تحصیلی

انشا درباره فلسطین

انشا درباره غزه ؛ انشا با متن زیبا درباره غزه و کودکان مظلوم غزه برای تمام پایه های تحصیلی

انشا درباره مظلومیت بچه های غزه

انشا درباره غزه ؛ انشا با متن زیبا درباره غزه و کودکان مظلوم غزه برای تمام پایه های تحصیلی

انشا درباره کودکان غزه

انشا درباره غزه ؛ انشا با متن زیبا درباره غزه و کودکان مظلوم غزه برای تمام پایه های تحصیلی

متن درباره کودکان غمدیده غزه

انشا درباره غزه ؛ انشا با متن زیبا درباره غزه و کودکان مظلوم غزه برای تمام پایه های تحصیلی

انشا درباره جنگ غزه

انشا درباره غزه ؛ انشا با متن زیبا درباره غزه و کودکان مظلوم غزه برای تمام پایه های تحصیلی

انشا با موضوع مقاومت کودکان غزه

انشا درباره غزه ؛ انشا با متن زیبا درباره غزه و کودکان مظلوم غزه برای تمام پایه های تحصیلی

انشا درباره زندگی در فلسطین و غزه

انشا درباره غزه ؛ انشا با متن زیبا درباره غزه و کودکان مظلوم غزه برای تمام پایه های تحصیلی

متن زیبا درباره حمایت از مردم فلسطین

انشا درباره غزه ؛ انشا با متن زیبا درباره غزه و کودکان مظلوم غزه برای تمام پایه های تحصیلی

انشا درباره کودکان غزه مناسب پایه ابتدایی

انشا درباره غزه ؛ انشا با متن زیبا درباره غزه و کودکان مظلوم غزه برای تمام پایه های تحصیلی

انشا درباره کودکان غزه و جنگ

انشا درباره غزه ؛ انشا با متن زیبا درباره غزه و کودکان مظلوم غزه برای تمام پایه های تحصیلی

انشا درباره جنگ در فلسطین

انشا درباره غزه ؛ انشا با متن زیبا درباره غزه و کودکان مظلوم غزه برای تمام پایه های تحصیلی

متن و انشا با موضوع مقاومت و پایداری مردم غزه

انشا درباره غزه ؛ انشا با متن زیبا درباره غزه و کودکان مظلوم غزه برای تمام پایه های تحصیلی

انشا درباره جنایت در غزه

انشا درباره غزه ؛ انشا با متن زیبا درباره غزه و کودکان مظلوم غزه برای تمام پایه های تحصیلی

کودکان غزه

انشا درباره غزه ؛ انشا با متن زیبا درباره غزه و کودکان مظلوم غزه برای تمام پایه های تحصیلی

انشا درباره شجاعت و مقاومت کودکان فلسطین

انشا درباره غزه ؛ انشا با متن زیبا درباره غزه و کودکان مظلوم غزه برای تمام پایه های تحصیلی

مطالب مرتبط »»

انشا درباره فلسطین ؛ انشا کوتاه و طولانی درباره فلسطین برای تمام پایه های تحصیلی

رنگ آمیزی فلسطین | ۲۰ کاربرگ نقاشی رنگ نشده با موضوع فلسطین و غزه

عکس سردار سلیمانی | ۱۱۰ عکس پروفایل حاج قاسم سلیمانی با کیفیت بالا

متن ادبی درباره حاج قاسم سلیمانی مرد میدان و شهید مقاومت

متن کامل وصیت نامه حاج قاسم سلیمانی به مردم،خانواده و علما

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انشا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...