نکات مهم در انتخاب کابینت مناسب


نکات مهم در انتخاب کابینت مناسب

اگر شما پرده را لباس خانه بدانید قطعا کابینت آشپزخانه مهم ترین بخش ظاهری آشپزخانه است. انتخاب کابینت برای آشپزخانه که متناسب با معماری و سبک طراحی منزل شما باشد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

روش های انتخاب کابینت مناسب

اگر شما پرده را لباس خانه بدانید قطعا کابینت آشپزخانه مهم ترین بخش ظاهری آشپزخانه است. انتخاب کابینت برای آشپزخانه که متناسب با معماری و سبک طراحی منزل شما باشد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

با توجه داشته باشید که علاوه بر شکل ظاهری و رنگ بندی، توجه به جنس کابینت و استحکام آن، در دسترس بودن تمام اجزا بسیار حائز اهمیت است.

ما در این مقاله قصد داریم به مهم ترین نکاتی که در انتخاب کابینت باید به آن توجه کنید بپردازیم. پس تا انتها این مقاله با ما همراه باشید.

کابینت کلاسیک یا مدرن

سبک طراحی کابینت ها به صورت عام به 3 بخش کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن تقسیم می شود. انتخاب هر کدام از این موارد به سلیقه شما در دیزاین داخلی منزل شما بستگی دارد.

اگر انتخاب شما در مبلمان منزل سبک کلاسیک و مبل استیل است، انتخاب کابینت مدرن نتیجه طراحی داخلی منزل شما را تحت الشعاع قرار می دهد و در نهایت تلفیق جالبی به وجود نمی آید.

اگر در انتخاب سبک کابینت مورد نظرتان سردرگم هستید می توانید به سلیقه خودتان در انتخاب لوازم منزل رجوع کنید.

در حال حاضر سبک نئوکلاسیک که تلفیقی از مدرن و کلاسیک است از محبوبیت ویژه ای بین ایرانیان برخوردار است.

جنس چوب در کابینت

متریال مورد استفاده در کابینت طول عمر کابینت را تعیین می کند. اینکه شما چه مقدار بودجه مالی برای طراحی و تولید کابینت آشپزخانه تان هزینه می کنید، برایتان مهم است که تا چه زمانی خیالتان بابت هزینه های مجدد آسوده خاطر خواهد بود.

متریالی که برای کابینت انتخاب می کنید در برآورد هزینه نهایی شما تاثیر بسزایی دارد.

کابینت های آشپزخانه از انواع چوب های مرغوب اعم از چوب گردو و چوب بلوط تا چوب ام دی اف ساخته می شوند و این انتخاب شماست که با توجه به شرایط اقتصادی تان کدام گزینه را انتخاب می کنید.

طراحی کابینت و توجه به جزییات

سعی کنید برای انتخاب شرکت های مورد نظر در طراحی و اجرای کابینت با شرکت هایی کار کنید که مراحل اجرایی منظم و مرتبی دارند. طراحی قبل از اجرای کار و فراهم کردن رندر برای مشتریان قبل از تولید بسیار مهم است.

بسیار مهم است که مشتری با طراحی کابینت مورد نظر خود قبل از اجرا آشنا باشد.

توجه به جزییات و کیفیت بالا در تولید از دیگر موارد مهمی است که در تولید کابینت باید به آن توجه شود.

انتخاب رنگ کابینت

کابینت سفید رنگ یکی از محبوب ترین و در عین حال کم ریسک ترین رنگ های کابینت های آشپزخانه است. اما در حال حاضر تنوع در رنگ بندی کابینت به گونه ای است که دست شما را برای انتخاب رنگ های بسیار کم یاب ترین مثل زرد یا سبز و قهوه ای و حتی مشکی باز می گذارد.

استفاده از رنگ پلی اورتان برای ایجاد تنوع در رنگ بندی کابینت ها بسیار رایج است که کیفیت این کار بستگی به تجهیزات تولیدکننده دارد.

نکات مهم در انتخاب کابینت مناسب

مشاوره نهایی در انتخاب کابینت

توجه به تمام نکات گفته شده در کنار استفاده از مشورت های یک مشاوره حرفه ای ریسک خطا شما را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد.

مراجعه به شوروم و مشاهده کیفیت کار از نزدیک در کنار استفاده از مشاوره رایگان افراد باتجربه در این حوزه می تواند تا حد بسیار زیادی آسودگی خاطر شما در انتخاب کابینت را ایجاد کند.

ما در این مقاله سعی کردیم به صورت کلی نکات بسیار مهم و ضروری در انتخاب کابینت را عنوان کنیم. شما می توانید با مراجعه به سایت های مختلف و مشاهده نمونه کارها نزدیک ترین محل به سلیقه و ایده هایتان را پیدا کنید.


نکات مهم در انتخاب کابینت مناسب

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی ساده با کاغذ و مقوا برای کودکان