خروج جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند از گرند تور: بازگشت به تخت‌‌گاز؟


خروج جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند از گرند تور: بازگشت به تخت‌‌گاز؟

جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند، مجریان سابق تخت‌گاز، قرار است با پایان دادن به همکاری ۲۰ ساله خود، برنامه گرند تور محصول آمازون پرایم را پس از هفت سال ترک کنند. البته به نظر می‌رسد ساخت این برنامه محبوب توسط مجریان جدید...

جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند، مجریان سابق تخت‌گاز، قرار است با پایان دادن به همکاری ۲۰ ساله خود، برنامه گرند تور محصول آمازون پرایم را پس از هفت سال ترک کنند. البته به نظر می‌رسد ساخت این برنامه محبوب توسط مجریان جدید ادامه خواهد داشت.

طرفداران گرند تور هنوز منتظر پخش دو قسمت ویژه از آن هستند که در آن‌ها کلارکسون، می و هموند به موریتانی و زیمبابوه سفر کرده‌اند.

این سه نفر پروژه‌های دیگری نیز در در دست اجرا دارند؛ کلارکسون به تازگی فصل سوم مزرعه کلارکسون را فیلمبرداری کرده و فصل چهارم آن نیز در حال ساخت است؛ ضمن اینکه می فصل جدیدی از Our Man In... را اجرا کرده که به زودی پخش خواهد شد.

اوایل هفته جاری، کلارکسون پس از اعلام اینکه در معرض خطر ابتلا به زوال عقل قرار دارد، اخباری درباره سلامتی خودش را به اشتراک گذاشت. کلارکسون ادعا کرد که پزشکش به او گفته به دلیل کاهش شدید شنوایی که یکی از علائم شروع زوال عقل است به سمعک نیاز دارد.

به نظر می‌رسد این پایانی بر همکاری کلارکسون ۶۳ ساله، می ۶۰ ساله و هموند ۵۲ ساله پس از ۲۰ سال باشد.

این سه نفر تخت‌گاز را از یک برنامه خودرویی خاص به یکی از محبوب‌ترین محصولات بی‌بی‌سی تبدیل کردند که محصولات فرعی زیادی از آن در سراسر جهان به فروش رفت.

البته زمان حضور آن‌ها در این برنامه بدون جنجال نبود. ریچارد هموند حین فیلمبرداری یکی از صحنه‌ها با سرعت ۳۲۰ مایل بر ساعت تصادف کرد و نزدیک بود کشته شود. او پس از اینکه دو هفته در کما بود اعتراف کرد که از ابتلا به زوال عقل زودرس می‌ترسد. آن‌ها همچنین با اعتراضات زیادی مبنی بر نژادپرستی توسط مخاطبان مواجه شدند.

این سه نفر برنامه تخت‌گاز را در سال ۲۰۱۵ پس از اخراج کلارکسون توسط بی‌بی‌سی به دلیل درگیری با یکی از تهیه‌کنندگان ترک کردند و در سال ۲۰۱۶ با گرند تور دوباره به خانه‌ها برگشتند که تاکنون ۴۴ قسمت از آن پخش شده است.

چند هفته پیش روسای سابق آن‌ها در بی‌بی‌سی اعلام کردند که تولید برنامه تخت‌گاز به دلیل تصادف وحشتناک مجری آن، اندرو فلینتاف، متوقف شده است. گفته می‌شود فلینتاف در نتیجه این سانحه ۹ میلیون دلار غرامت از بی‌بی‌سی دریافت خواهد کرد.

همین موضوع باعث شده تا برخی از طرفداران فرضیه بازگشت این سه نفر به برنامه تخت‌گاز را مطرح کنند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پورشه 911 لانزانته با پیشرانه پرقدرت فرمول یک رونمایی شد