قیمت چادر مشکی مطلوب به زیر 500 تومان رسید


قیمت چادر مشکی مطلوب به زیر 500 تومان رسید

وزیر فرهنگ گفت: قیمت هر قواره چادر مشکی مطلوب به زیر ۵۰۰ تومان رسیده و ۱۲۰ فروشگاه زنجیره‌ای برای عرضه این کالا آماده می‌شوند.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیروز پس از دیدار صمیمانه با دانشجویان دانشگاه صداوسیما به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو در میان خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آن‌ها پاسخ داد.

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه مراسم روز دانشجو دانشگاه صداوسیما در جمع خبرنگاران از مسائل متفاوتی همچون حضور علی دهکردی در خانه سینما، قیمت تهیه چادر و فیلم‌های جشنواره فیلم فجر صحبت کرد.

اسماعیلی گفت: ۱۰۶ فیلم برای حضور در جشنواره فیلم فجر ثبت‌نام کرده‌اند و از پیشکسوتان تا هنرمندان جدید و فیلم اولی حضور دارند. وزارت، خانه همه هنرمندان و اهالی فرهنگ است و با همه سلایق در خدمتشان هستیم. تغییراتی اگر رخ می‌دهد فرقی برایمان ندارد و برای آقای دهکردی هم آرزوی موفقیت می‌کنیم. مشکلات مالیاتی و نگرانی‌هایی برطرف شد و اساسا تعامل وزارت فرهنگ بر تعامل حداقلی فرهنگ و هنر است و در این مسیر با همه دوستانی که همراهی می‌کنند تعامل داریم.

قیمت چادر مشکی مطلوب به زیر 500 تومان رسید

وی افزود: وضعیت جشنواره فجر خوب است و هنرمندان جدید و فیلم اولی را داریم و ۱۰۶ فیلم ثبت شد. همکاران من پیگیر هستند تا ان‌شاءالله جشنواره چهل و دوم خوبی رقم بخورد.

اسماعیلی بیان کرد: در همه نمایشگاه هایی که داریم به طور مستقیم دایر می‌کنیم و ۱۲۰ فروشگاه زنجیره‌ای شهروند و رفاه داریم عرضه مستقیم این کالاها را شروع می‌کنیم. این همان قولی است که داده بودیم


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز