راهنمای خرید میلگرد آریان فولاد


راهنمای خرید میلگرد آریان فولاد

کارخانه نورد آریان فولاد که در سال 1380 در شهرستان بوئین زهرا قزوین ساخته شد یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مقاطع فولادی است که عمده‌ترین تولیدات آن شامل میلگرد، تیرآهن، نبشی و ناودانی و شمش است.

آهن پرایس: کارخانه‌های فولادی مختلفی در زمینه تولید میلگرد و آهن در کشور وجود دارد که مقاطع تولید شده در هر کدام از این کارخانه‌ها به تناسب استاندارد تولید، مواد اولیه به کار گرفته شده و روش تولید دارای مشخصات و ویژگی‌های منحصر به فردی است؛ مضاف بر این قیمت روز میلگرد در هر یک از کارخانه‌ها براساس فاکتورهای بیان شده متغیر خواهد بود، با این حال در مقاله حاضر به معرفی میلگرد آریان فولاد، مشخصات، کاربردها و قیمت میلگرد آریان فولاد پرداخته می‌شود.

کارخانه میلگرد آریان فولاد

کارخانه نورد آریان فولاد که در سال 1380 در شهرستان بوئین زهرا قزوین ساخته شد یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مقاطع فولادی است که عمده‌ترین تولیدات آن شامل میلگرد، تیرآهن، نبشی و ناودانی و شمش است.

موقعیت جغرافیایی شرکت آریان فولاد با پایتخت و شمال کشور موجب کاهش هزینه‌های حمل و نقل میلگرد به این مناطق شده است از همین رو بخش زیادی از نیاز بازار و صنایع وابسته در این شهرها به میلگرد و آهن آلات توسط کارخانه میلگرد آریان فولاد تأمین می‌شود.

راهنمای خرید میلگرد آریان فولاد

وزن میلگرد آریان فولاد

کارخانه آریان فولاد، میلگرد آجدار را از سایز 10 تا 30 میلیمتر تولید و در بازارهای داخلی و کشورهای همسایه عرضه می‌کند؛ ظرفیت 3 خط تولید انواع میلگرد آریان فولاد در یک سال به ترتیب حدود 780 هزار تن، 600 هزار تن و 600 هزار تن است.

میلگرد آریان فولاد غالبا براساس استاندارد ملی ایران 3132 و در دو گرید A2 و A3 تولید می‌شود. وزن میلگرد کارخانه آریان فولاد کمی سبک‌تر از جدول وزن اشتال است و تقریبا در دسته میلگردهای نیمه سنگین قرار می‌گیرد، برهمین اساس می‌توان گفت قیمت میلگرد آریان فولاد در مقایسه با برخی برندهای مشابه پایین‌تر و به صرفه‌تر است؛ البته باید گفت فرایند تولید و نوع شمش به کار گرفته شده در تعیین وزن میلگرد آریان فولاد مؤثر است.

یکی از راه‌های تشخیص میلگرد اصلی از میلگرد تقلبی بررسی شناسنامه و علامت اختصاری برند کارخانه است، بر همین اساس کارخانه آریان فولاد نیز علامت اختصاری خاص خود را دارد که روی بدنه میلگرد حک می‌شود، نشان تجاری میلگرد آریان فولاد AS-CY یا AS-JU است؛ بخش اول مخفف Arian Steel است و بخش دوم هم بیانگر نحوه تولید محصول است.

راهنمای خرید میلگرد آریان فولاد

جدول وزن میلگرد آریان فولاد

همنطور که اشاره شد قیمت میلگرد آریان فولاد براساس وزن آن تعیین می‌شود از همین رو برای محاسبه وزن و قیمت میلگرد کارخانه آریان فولاد ضروری است از وزن دقیق سایزهای مختلف میلگرد آریان اطلاع داشته باشیم.

به همین دلیل در ادامه جدول وزن میلگرد آریان فولاد درج شده و به تفکیک وزن هر شاخه 12 متری سایزهای مختلف نوشته می‌شود.

نوع و سایز میلگرد وزن میلگرد KG
میلگرد 10 آریان فولاد

میلگرد 12 آریان فولاد A2

7

10

میلگرد 10 آریان فولاد A3 7
میلگرد 12 آریان فولاد A3 10
میلگرد 14 آریان فولاد 14
میلگرد 16 آریان فولاد 18
میلگرد 18 آریان فولاد 23
میلگرد 20 آریان فولاد 28
میلگرد 22 آریان فولاد 35
میلگرد 25 آریان فولاد 43
میلگرد 28 آریان فولاد 56

قیمت میلگرد آجدار آریان فولاد

قیمت میلگرد شرکت آریان فولاد مانند سایر کارخانه‌ها روی وبسایت آهن پرایس درج می‌شود و به طور روزانه نیز آپدیت می‌شود.

علاوه‌بر این نمودار قیمت میلگرد آریان فولاد نیز در بازه‌های زمانی مختلف در این سایت درج می‌شود. استعلام قیمت آنلاین میلگرد آریان فولاد علاوه‌بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها، امکان مقایسه قیمت میگرد سایر کارخانه‌ها را فراهم کرده و نمودار قیمت میلگرد هم امکان تحلیل و پیش بینی قیمت میلگرد آریان فولاد را برای خریداران تسهیل می‌کند.

همچنین برای دریافت مشاوره خرید میلگرد و ارسال صورت سفارش خود می‌توانید از طریق شماره 02154103 با کارشناسان خرید این مجموعه در تماس باشید.

راهنمای خرید میلگرد آریان فولاد

قیمت میلگرد 16 آریان فولاد

همانطور که اشاره شد میلگرد 16 یکی از پرکاربردترین سایزهای شرکت میلگرد آریان فولاد است که در شاخه 12 متری و با وزن 18 کیلوگرم تولید می‌شو. قیمت میلگرد 16 آریان فولاد علاوه‌بر سایز و وزن، تحت تأثیر مواردی از قبیل هزینه حمل و نقل، قیمت مواد اولیه، قیمت دلار، استاندارد تولید و میزان عرضه و تقاضا برای این محصول است.

کاربردهای میلگرد آریان فولاد

کاربرد میلگردها عمدتا براساس وزن و استاندارد تولید آنها تعریف می‌شود، بر همین اساس برخی سایزها مانند میلگرد سایز 14، میلگرد آریان فولاد 16 و میلگرد آریان فولاد 18 کاربرد و فروش بیشتری نسبت به برخی سایزها دارد.

از متداول‌ترین کاربردهای میلگرد آریان فولاد می‌توان به استفاده از آن در صنعت ساختمان، صنعت خودرو، صنعت هوایی و دریایی است و به طور کلی میلگرد آجدار آریان فولاد به تناسب ویژگی‌هایی که دارد غالبا در فونداسیون، آرماتوربندی‌طولی و عرضی، مش‌بندی، سخات خاموت، خرپا، ساخت تیرچه، بولت و سازه‌های صنعتی و پتروشیمی استفاده می‌شود.

راهنمای خرید میلگرد آریان فولاد

از آنجایی که میلگرد آجدار در اشکال مختلفی در صنایع گوناگون به کار گرفته می‌شود شناخت انواع میلگرد و کارخانه‌های تولیدکننده آن امری ضروری است. یکی از صنایعی که انواع میلگرد در آن به وفور استفاده می‌شود، صنعت ساخت و ساز است.

میلگرد شرکت آریان فولاد از جمله برندهایی است که به دلیل مسافت کارخانه آن با تهران و شمال کشور جایگاه ویژه‌ای در میان سازندگان این مناطق پیدا کرده است، علاوه‌بر این کیفیت و قیمت این محصول نیز از استانداردهای کافی برخوردار است به همین دلیل خرید میلگرد آریان فولاد برای سازندگانی که به دنبال کاهش هزینه‌ها هستند، انتخاب مناسبی است.

منبع : تاپ تینگ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه صنعت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان