ظهور علنی خون آشام های آمریکایی


ظهور علنی خون آشام های آمریکایی

"از زمان تاسیس ایالات متحده آمریکا سال 1776 میلادی تا به امروز فقط 12 روز این کشور درگیر کشت و کشتار وخونریزی نبوده".

این عبارتی است که رئیس جمهوری اسبق ایالات متحده جیمی کارتر بیان داشته.
آنهایی که تاریخ آمریکا را ورق زده اند می دانند از قبل از تاسیس ایالات متحده آمریکا می دانند انگلیسی ها هرچه مجرم و جنایتکار وخلافکار داشتند را مخیر می کردند که یا بروند زندان یا اعدام شوند یا بروند در شهرکهای انگلیسی (کولونی ها) در آمریکا برای شاه انگلیس کار کنند و عمدتا کار اینها آنجا هم نسل کشی و قتل عام ساکنین اصلی یعنی سرخ پوستان وتصرف سرزمین آنها بود.
این سیاست انگلیس در آفریقای جنوبی و استرالیا در موارد زیادی هند و چین هم اعمال می شد.
دیگر کشورهای اروپایی هم کم و بیش همین سیاست ها را داشتند.
اگر به ریشه این جنایت ها و سازمان هایی که پشت پرده تشویق کننده این سیاست ها بودند بپردازید می توانید متوجه شوید همین سازمان ها و بنیاد ها و موسسات هنوز هم فعال هستند و همین ها پشت سر صدها توطئه وجنگ بودند وهستند که ملیون ها انسان جان خود را بر اثر آنها از دست داده اند.
بعضی وقت ها آمریکایی ها فیلم هایی درباره خون آشام ها تولید می کنند، برخی تصور می کنند که این خون آشام ها واقعی نیستند و خیالی هستند اما واقعیت امر این است که همین سیاستمداران که به از کشت و کشتار انسان ها لذت می برند همان خون آشام ها هستند، فرقی ندارند، اینها از ریخته شدن خون انسان ها لذت می برند و زنده هستند.
اینها برای پیاده کردن سیاست های خون آشامان اینها از هیچ جنایتی در هیچ جای دنیا دریغ نکرده اند و همیشه برای جرایم خود توجیه داشتند و دارند.
از جنگ های متعدد گرفته تا بمب های اتمی که بر سر غیر نظامیان در ژاپن ریختند تا تولید انواع و اقسام تسلیحات کشتار جمعی و استفاده از آن در جنگ های مختلف تا تولید سلاح های بیولوژیک وانتشار آن در سطح جهان، هر نوع جرمی به ذهن تان برسد از دست اینها بر می آید.
تصور هم نکنید که اینها فقط در ایالات متحده هستند، امروزه اینها از طریق سازمان های خود در سرتاسر جهان پخش شده اند و برای محقق کردن اهداف سازمان مرکزی هر چه از دستشان بر آید انجام می دهند.
آیا فکر می کنید اینکه سازمانی به نام سازمان صهیونیست ایجاد شود و بعد بیاید بحث بازگشت یهودیان به سرزمین سه هزار ساله خود را مطرح کند و بعد به یکباره شرایط در اروپا به گونه ای شود که یهودی ها مجبور شوند به فلسطین بروند و بعد آنجا برای ایجاد یک کشور بجنگند تصادفی است؟
آیا فکر می کنید کشت و کشتارهای مختلف که در این سرزمین انجام شده هم تصادفی است؟
آیا اینکه هیچ وقت هیچ مرجع جهانی نه به این کشت و کشتارها رسیدگی کرده و نه مجامع جهانی درباره آن اظهار نظر کرده اند تصادفی است؟
در برهه هایی آمریکایی ها تلاش داشتند پشت پرده از جنایت ها بر علیه بشریت قرار گیرند اما امروزه دیگر علنا خود را جلو انداخته اند.
طی دو ماه اخیر آمریکایی ها دیگر از پشت پرده هم خارج شده اند و به صورت رسمی وعلنی حامی قتل عام ونسل کشی و کشت و کشتار مردم فلسطینی شده اند.
آنها هم تهدید های سیاسی و نظامی و اقتصادی خود بر علیه کشورهای مختلف مخصوصا عربی را افزایش داده اند تا درباره این نسل کشی سکوت کنند و دخالت نکنند هم انواع و اقسام تسلیحات ممنوعه و کشتار جمعی را در اختیار اسرائیل قرار داده اند تا فلسطینی ها را قتل عام کنند، هم مجامع بین المللی را وادار به سکوت کرده اند و یا خفه کرده اند تا کاری نتوانند انجام دهند.
روز گذشته 13 عضو شورای امنیت به پیشنهاد امارات برای آتش بس رای دادند و حتی انگلیس که یکی از بزرگترین حامیان اسرائیل به حساب می آید رای ممتنع داد که به نوعی رای مثبت در این راستا به حساب می آید و ایالات متحده آمریکا به تنهایی این پیشنهاد را وتو کرد تا ثابت کند به تنهایی پشت کشت و کشتار و خونریزی و قتل عام و نسل کشی ایستاده.
این در حالی است که دبیر کل سازمان ملل هم ماده 99 منشور سازمان ملل را اجرایی کرده و رسما اعلام کرده که جنایات اسرائیل بر علیه مردم فلسطین می تواند صلح و امنیت جهان را به خطر بیاندازد و به صورت غیر مستقیم سیاستمداران اسرائیلی را مجرم و جنایتکار معرفی کرده.
اصرار آمریکایی ها بر ادامه این کشت و کشتارها ما را به یاد نسل کشی سرخ پوستان در آمریکا می اندازند و می توان تصور کرد که پشت هر دو این نسل کشی ها و یک مجموعه بودند و هستند، همان ها در حال ادامه دادن تفکر و سیاست های خود در دوره های مختلف در جاهای مختلف هستند.
تصور نکنید که ماجرا ربطی به یهودی ها و عرب ها دارد، اسرائیلی ها امروزه ابزاری در دست آن خون آشام ها برای اجرای سیاست های خود هستند و بس.
یک روز نیاز بود که این کشت و کشتارها به نام مسیحیت و روز دیگری به نام اسلام (مثل داعش) و روز دیگری به نام یهودیت روزی به بهانه دمکراسی و روزی دیگر به بهانه متمدن بودن و غیر متمدن بودن و...
همه اینها ابزاری هستند که این خون آشامان برای محقق کردن اهداف خود استفاده می کنند و امروزه دیگر خون آشامان در لانه های خود خارج شده اند و علنا به حمایت از کشت و کشتار و نسل کشی و قتل عام انسان های بی گناه می پردازند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آمریکا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج