مردم غزه ؛ مصداق روشن مظلومیت


مردم غزه ؛ مصداق روشن مظلومیت

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی با بیان اینکه امروز غزه و مقاومتش نماد یک مقتدر مظلوم است، گفت: مردم غزه از مصادیق روشن مظلومیت در مقطع کنونی هستند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت(طبنا) به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش امروز (شنبه) در جمع کارکنان پایور و وظیفه لشکر ۸۸، تیپ ۱۸۸ شهید احمد بیگی و بیمارستان پیامبر اعظم (ص) زاهدان با اشاره به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی، با اشاره به تاکید قرآن کریم برای حمایت از مظلومان گفت: مسلمانان برای نجات سایر مسلمانان، حتی کسانی که مسلمان نیستند و سایر مظلومان عالم تکلیف شرعی، قانونی، الهی و عقلی دارند تا از آنان دفاع و حمایت کنند. چنین نکته‌ایی در احادیث و روایات نیز موجود است؛ از جمله پیامبر عزیزمان که فرمودند اگر کسی فریاد مظلومیت کسی را بشنود ولی پاسخ مثبت به او ندهد، مسلمان نیست.


وی ضمن تاکید بر اینکه مردم غزه از مصادیق روشن مظلومیت در مقطع کنونی هستند، افزود: ما می‌بینیم که تمام مسائل مطرح شده در آیات مرتبط قرآنی در غزه رخ داده و همه گرفتار شده‌ و فریاد مظلومیت‌شان هم به آسمان بلند است؛ اما صهیونیست‌ها با سلطه ظالمانه خود حتی اجازه نمی‌دهند این مردم مظلوم از خدمات بهداشتی و درمانی بهره برده و یا از غزه خارج شوند.


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه همه راه های کمک به روی مردم مظلوم غزه بسته شده است، گفت: با این وجود اما راه های کمک مالی و کلامی بسته نیست و حضور در راهپیمایی ها، تلاش در فضای مجازی برای رسوا کردن امریکا و رژیم صهیونیستی از جمله مصادیق حمایت از مردم غزه است.


حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی با اشاره به این موضوع که 70 درصد شمال غزه ویران شده و باقی خانه ها هم قابل سکونت و استفاده نیستند، ادامه داد: اکنون بانک اهدف رژیم صهیونیستی در شمال غزه به پایان رسیده و درحال بمباران جنوب غزه است. اینجاست که ما نباید اجازه دهیم این کشتار و جنایات رژیم صهیونیستی حالت عادی سازی شوند.


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بخش پایانی سخنان خود با تاکید اهمیت اقدامات حفاظت اطلاعات و لزوم عمل به توصیه‌های حفاظتی برای در امان ماندن از دام دشمنان، گفت: نیروی های نظامی در مرکز توجه سرویس های اطلاعاتی بیگانگان هستند؛ بنابرین ما هم باید حواس‌مان را بیشتر جمع کنیم تا آبروی چند ساله خدمت‌ نیروهایمان را حفظ کنیم ودر این راستا باید با حفاظت اطلاعات همکاری لازم را داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان