به دنبال یک گوشی قوی‌تر از گلکسی اس 23 اولترا اما با طراحی متفاوت هستید؟ این پرچمدار جدید Nubia مختص شماست


به دنبال یک گوشی قوی‌تر از گلکسی اس 23 اولترا اما با طراحی متفاوت هستید؟ این پرچمدار جدید Nubia مختص شماست

در آستانه معرفی گوشی پرچم‌دار Nubia Z60 Ultra، اولین تصاویر مربوط به این دستگاه در فضای مجازی افشا شده است. این گوشی جذاب قرار است همراه با پردازنده جدید اسنپدراگون 8 نسل 3، رم LPDDR5x و طراحی بسیار زیبا روانه بازار شود. گوشی‌های وان‌پلاس...

در آستانه معرفی گوشی پرچم‌دار Nubia Z60 Ultra، اولین تصاویر مربوط به این دستگاه در فضای مجازی افشا شده است. این گوشی جذاب قرار است همراه با پردازنده جدید اسنپدراگون 8 نسل 3، رم LPDDR5x و طراحی بسیار زیبا روانه بازار شود.

گوشی‌های وان‌پلاس 12 و ریلمی GT 5 Pro اولین محصولات مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 هستند که مدتی قبل در بازار چین عرضه شدند و احتمالاً به زودی شاهد عرضه گسترده‌تر آن‌ها خواهیم بود.

به دنبال یک گوشی قوی‌تر از گلکسی اس 23 اولترا اما با طراحی متفاوت هستید؟ این پرچمدار جدید Nubia مختص شماستگوشی ریلمی GT 5 Pro که پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 به همراه دارد.

گوشی Nubia Z60 Ultra که قرار است در تاریخ 19 دسامبر (۲۸ آذر ۱۴۰۲) به طور رسمی عرضه شود، گوشی بعدی مجهز به پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 خواهد بود.

حالا که شرکت نوبیا در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند پرچم‌دار جدید خودش بوده و کم‌تر از 10 روز تا این تاریخ فاصله داریم، تصاویر و تیزرهایی از این دستگاه به اشتراک گذاشته شده که طراحی جذاب بخش دوربین‌ها را به ما نشان می‌دهد.

همان طراحی جذابی که از Nubia انتظار داریم

همانند آنچه در گوشی‌های Nubia Z50 Ultra شاهد آن بودیم، گوشی پرچم‌دار Nubia Z60 Ultra نیز دارای نمایشگری با طراحی بدون بریدگی دوربین سلفی است. این بدان معناست که دوربین سلفی این دستگاه زیر صفحه‌نمایش قرار گرفته و حاشیه‌ها نیز در همه طرف‌ها به شکل متقارن در نظر گرفته شده‌اند. در این تصاویر همچنین صفحه‌نمایش تخت گوشی قابل مشاهده است.

در قسمت پشتی، یک جزیره دوربین مستطیل شکل بزرگ وجود دارد که تمام عرض گوشی را پوشش داده است. ماژول‌های دوربین دارای روکش دو رنگ هستند و نیمه بالایی آن به رنگ سفید درآمده است.

به دنبال یک گوشی قوی‌تر از گلکسی اس 23 اولترا اما با طراحی متفاوت هستید؟ این پرچمدار جدید Nubia مختص شماستاولین تصویر از گوشی پرچمدار Nubia Z60 Ultra

در سمت راست سنسور اصلی شاهد به‌کارگیری چراغ LED، آرم Nubia و یک نقطه قرمز رنگ هستیم که احتمالاً برای ایجاد تعادل و اهداف زیبایی‌شناسی محصول مورد استفاده قرار گرفته است.

نیمه پایینی ماژول دوربین با رنگی متفاوت (سیاه) قابل مشاهده بوده و دو سنسور را درون خود جای داده است. یک سنسور در بیرون‌زدگی دایره‌ای با لبه‌های قرمز و سنسور دومین در یک برش مستطیلی گنجانده شده‌اند.

به گزارش Gizmochina، شایان ذکر است که Nubia مدتی قبل با انتشار یک تیزر از این گوشی در رسانه اجتماعی Weibo تایید کرد که Nubia Z60 Ultra دارای سنسور اصلی 60 مگاپیکسلی با مشخصات چشمگیری از جمله اندازه 1/1.56 اینچی، دیافراگم f/1.8، پشتیبانی از OIS و موتور تثبیت‌کننده تعلیق خواهد بود.

به دنبال یک گوشی قوی‌تر از گلکسی اس 23 اولترا اما با طراحی متفاوت هستید؟ این پرچمدار جدید Nubia مختص شماست

علاوه بر این، نوبیا مدعی شده که پرچم‌دار جدید این شرکت اولین دستگاه مجهز به لنز اصلی با زاویه دید عریض است، موضوعی که نشان می‌دهد دوربین اصلی این گوشی قابلیت‌های شبیه به لنزهای اولترا واید را ارائه می‌دهد.

در همین رابطه بخوانید:

- بی رقیب‌ترین گوشی پرچمدار سال معرفی شد؛ Nubia Z50S با مشخصات مشابه ولی قیمت یک سوم اس 23 سامسونگ و شیائومی 13

علاوه بر استفاده از پردازنده جدید اسنپدراگون 8 نسل 3، گوشی پرچمدار Nubia Z60 Ultra همراه با رم LPDDR5x و فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 معرفی خواهد شد. شایعات منتشر شده نیز حاکی از آن است که باید در انتظار پشتیبانی از گواهی مقاومت در برابر آب و گردوغبار IP68 هم باشیم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید