گل‌محمدی: مطمئنم اتفاق خاصی کنار زمین نمی‌افتد؛ استقلال بازیکنان و مربیان خوب و فنی دارد


گل‌محمدی: مطمئنم اتفاق خاصی کنار زمین نمی‌افتد؛ استقلال بازیکنان و مربیان خوب و فنی دارد

پارسینه: سرمربی تیم پرسپولیس در آستانه دربی ۱۰۲ تهران این مسابقه را برای هر دو تیم رقابتی حساس توصیف کرد.

گل‌محمدی: مطمئنم اتفاق خاصی کنار زمین نمی‌افتد؛ استقلال بازیکنان و مربیان خوب و فنی دارد

تسنیم نوشت: یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت: دربی است و همیشه حساس بوده. قبل از اینکه در مورد بازی صحبت کنم جا دارد یادی کنیم از پیشکسوتانی که در دوران مختلف خاطرات خوبی برای هواداران دو تیم ساختند و رکورداران شهرآورد بودند. برای همه آنها آرزوی سلامتی و تندرستی دارم.

وی ادامه داد: این بازی برای هر دو تیم حساس است و یکی از شهرآوردهای مهم جهان. خوشحالیم که در این شهرآورد شرکت می‌کنیم. تیمی که بتواند در این بازی‌های حساس تمرکز و آمادگی بدنی خوبی داشته باشد می‌تواند برنده بازی باشد. در دربی باید فرصت‌طلب باشید و از فرصت‌ها خوب استفاده کنید. با توجه به اینکه هر دو تیم بازیکنان خوب و فنی دارند، امیدوارم شاهد یک بازی خوب و جذاب باشیم و اینکه بازی به سمتی برود که بحث‌های فنی در آن بیشتر مطرح شود و بازی جذابی برای هوادارانی باشد که در این هوای آلوده به ورزشگاه می‌آیند و بازی را می‌بینند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: جا دارد یک خواهشی هم کنیم از همه مسئولانی که دست‌اندرکار هستند برای هوای پاک تهران؛ این شرایط واقعاً سخت است. من صبح دخترم را به مدرسه رساندم و از او خجالت کشیدم. امیدوارم به فکر باشیم، هوا برای تنفس خوب نیست. همه ارگان‌هایی که ذی‌ربط هستند، این صحبت‌ها را می‌کنم تا شاید بازتاب داشته باشد و به گوش مسئولان برسد و یک فکری کنند. به هر حال امیدوارم بازی خوبی برای هواداران دو تیم باشد و همه لذت ببرند، چه کسانی که ورزشگاه می‌آیند و چه کسانی که از خانه بازی را می‌بینند.

«هواداران پرسپولیس نگران شلوغی نیمکت استقلال هستند و معتقدند گل‌محمدی انسان آرامی است و شاید شلوغی نیمکت حریف باعث به‌هم خوردن تمرکز شما شود»، گل‌محمدی در واکنش به طرح این موضوع خطاب به خبرنگاران گفت: من مطمئنم فردا اتفاق خاصی کنار زمین نمی‌افتد. ذهنم را درگیر این مسائل نمی‌کنم و دوست دارم بیشتر به مسائل فنی و داخل تیمم بپردازیم. با توجه به اینکه استادیوم پُر است و صدا به صدا نمی‌رسد، فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی بیفتد و همانطور که گفتم امیدوارم همه چیز به سمتی برود که شاهد یک بازی فنی باشیم.

گل‌محمدی در مورد حاشیه‌های آخرین دربی دو تیم و دست ندادن بازیکنان با یکدیگر و اینکه نیمکت پرسپولیس و استقلال هم رابطه چندان خوبی با هم ندارند و آیا این موضوع روی دربی تأثیرگذار خواهد بود، عنوان کرد: بازی شرایط خاص خودش را دارد. در آن بازی تصمیم گرفتند با ما دست ندهند، اما ما برای بزرگ‌ترها و استقلال احترام قائلیم. استقلال یک تیم ریشه‌دار و قابل احترام برای من است. همیشه بازی من جلو استقلال جذاب بوده است. چیزی که در نهایت می‌ماند همین احترام‌ها و نگه داشتن حرمت یکدیگر است.

وی درباره استفاده از VAR در دربی تصریح کرد: امیدوارم این اتفاق بیفتد. حساسیت‌ها در هفته‌های اخیر درباره داوری زیاد شده و بهتر است بازی فردا با VAR باشد و این پیش درآمدی باشد تا از این سیستم در لیگ استفاده کنیم. ما کاملاً از این موضوع استقبال می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس راجع به اینکه استقلال بیشتر گل‌های خود را روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسانده است، توضیح داد: روی این موضوع کار و به بچه‌ها گوشزد کردیم. استقلال به لحاظ میانگین قدی تیم خوبی است. اگر با تمرکز باشیم و خطاها و کرنرهای بی‌مورد ندهیم جلوی خیلی از این مسائل گرفته می‌شود. امروز هم یک تمرین مهم روی ضربات ایستگاهی داریم و دوباره این موارد را یادآوری می‌کنیم.

گل‌محمدی درباره آخرین وضعیت امید عالیشاه نیز عنوان کرد: متأسفانه دچار مصدومیت بدی شد و حدود ۱۰ روز مشکل داشت، ولی از هفته قبل تمرینات خوبی را با تیم داشت و الان می‌تواند به تیم کمک کند. آمادگی خوبی دارد و مشکلی از بابت مصدومیت ندارد.

وی در پاسخ به پرسشی در مورد حضور بانوان هوادار در دربی شهر تهران که برای نخستین بار در تاریخ برگزاری این رقابت صورت می‌گیرد، یادآور شد: خیلی خوشحالیم از این موضوع که ما هم در این شهرآورد هستیم. هر جا که بانوان حضور داشتند احترامات بیشتر بوده است و فکر می‌کنم فردا فضای بهتری را در بخش هواداری شاهد باشیم و شعارهایی که داده می‌شد فردا برطرف شود.

«در بازی‌ قبل که تعداد هواداران زیاد بود، بازهم برخی شعارهای زننده به گوش می‌رسید، چه خواهشی از هواداران در این مورد دارید؟»، سرمربی پرسپولیس در واکنش به طرح این سؤال هم تأکید کرد: همیشه دوست داریم در هر بازی احترامات حفظ شود، چه از طرف بازیکنان و مربیان و از چه سمت هواداران. این خواسته همه ماست و دوست داریم الفاظ و شعارهای بد در استادیوم شنیده نشود، ولی واقعاً یک جاهایی نمی‌شود جلوی آن را گرفت. این هم در همه استادیوم‌ها هست و فقط مختص ایران نیست، ولی فکر می‌کنم حضور بانوان تا حدود زیادی جلوی این اتفاق را می‌گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)