رقیب قدرتمند گوگل ترنسلیت/ سامسونگ پوزه گوگل را به خاک می‌مالد؟


رقیب قدرتمند گوگل ترنسلیت/ سامسونگ پوزه گوگل را به خاک می‌مالد؟

زومیت نوشت: سامسونگ ظاهراً قصد دارد با One UI 6.1 قابلیت‌های هوش مصنوعی جدیدی به گوشی‌هایش اضافه کند.

سامسونگ درحال انتشار رابط کاربری One UI 6 مبتنی بر اندروید ۱۴ برای بسیاری از گوشی‌ها و تبلت‌هایش است. این به‌روزرسانی ویژگی‌های جدیدی مانند پسورد یک‌بار مصرف برای هات‌اسپات، طراحی جدید پنل نوتیفیکیشن‌ها و Quick Settings را به همراه دارد.

شایعاتی به گوش می‌رسند مبنی‌بر اینکه سامسونگ درحال کار روی به‌روزرسانی بزرگ دیگری با نام One UI 6.1 است.

رقیب قدرتمند گوگل ترنسلیت/ سامسونگ پوزه گوگل را به خاک می‌مالد؟

یکی از افشاگران با انتشار پستی در ایکس، نشان می‌دهد که رابط کاربری One UI 6.1 قرار است چند قابلیت هوش مصنوعی داشته باشد؛ از جمله در بخش ترجمه و تغییر لحن در کیبورد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا لحن متن هایلایت شده را تغییر دهند. ویژگی تغییر لحن گزینه‌هایی مانند لحن حرفه‌ای، عامیانه، اجتماعی، مؤدبانه و صمیمانه را ارائه می‌دهد.

ویژگی ترجمه احتمالاً مشابه چیزی است که در گوگل ترنسلیت می‌بینیم. گزارشات اخیر به این موضوع اشاره داشتند که One UI 6.1 احتمالاً امکان ساخت والپیپر با هوش مصنوعی همانند گوشی پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو را به گوشی سامسونگ می‌آورد و علاوه بر آن از قابلیت ترجمه‌ی آنی در کیبورد نیز بهره می‌برد.

رابط کاربری One UI 6.1 را می‌توان قدم مهم سامسونگ در اضافه کردن قابلیت‌های هوش مصنوعی به گوشی‌ها دانست. انتظار می‌رود سری گلکسی S24 تمرکز ویژه‌ای روی هوش مصنوعی داشته باشد. این گوشی‌ها احتمالا در تاریخ ۲۷ دی رونمایی می‌شوند.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1848905

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آمریکا به دیوان بین‌المللی کیفری: سراغ اسرائیل بروید سراغتان می‌آییم