راهنمای انتخاب هتل های ازمیر در سال 2023


راهنمای انتخاب هتل های ازمیر در سال 2023

ازمیر یکی از شهرهای محبوب و توریستی ترکیه است. در این شهر هتل های زیادی در اختیار گردشگران قرار دارد. هریک از هتل های این شهر با قیمت‌های متفاوتی ارائه می‌شوند تا گردشگران بتوانند براساس بودجه خود، ارزان‌ترین یا گران‌ترین آن‌ها را برای اقامت...

ازمیر یکی از شهرهای محبوب و توریستی ترکیه است. در این شهر هتل های زیادی در اختیار گردشگران قرار دارد. هریک از هتل های این شهر با قیمت‌های متفاوتی ارائه می‌شوند تا گردشگران بتوانند براساس بودجه خود، ارزان‌ترین یا گران‌ترین آن‌ها را برای اقامت انتخاب کنند. این شهر سومین شهر بزرگ کشور ترکیه به‌شمار می‌رود و به دلیل داشتن جاذبه‌ها و اماکن دیدنی زیبا و جذاب، همواره پذیرای گردشگران زیادی خواهد بود. جالب است بدانید که ازمیر از نظر ترافیک یک شهر خلوت است و از نظر آلودگی، آب‌وهوایی پاک دارد. اگر می‌خواهید این شهر زیبا را برای مسافرت انتخاب کنید، باید به دنبال محلی مناسب برای اقامت باشید. به همین علت لازم است تا با بهترین هتل های ازمیر آشنا شوید. ما در این مطلب برخی از آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

آشنایی با برترین هتل های شهر ازمیر

اگر فکر می‌کنید می‌توانید در یک روز تمام ازمیر را بگردید و از دیدن آن لذت ببرید، کاملاً در اشتباهید. شما باید در سفر به این شهر، یک اقامت رویایی داشته باشید. هتل های این شهر اقامتی بی‌نظیر و راحت را برای شما فراهم می‌کنند.

هر هتل با توجه به امکانات آن، با قیمت خاصی ارائه می‌شود. نکته‌ای که باید بدانید این است که در ماه‌های می و آگوست که ازمیر میزبان گردشگران زیادی است، هتل های آن با قیمت بالاتری ارائه می‌شوند.

در ازمیر حدود ۴۰۰ هتل وجود دارد که می‌توانید برای اقامت خود، بهترین‌های آن را انتخاب کنید. در ادامه شما را بهترین هتل های این شهر آشنا می‌کنیم:

· سوئیس هتل بویوک افس ازمیر (Hotel Swissotel Buyuk Efes Izmir)

این هتل به دلیل دارا بودن بهترین امکانات رفاهی و شرایط ایده‌آل، در لیست ده هتل برتر شهر ازمیر قرار دارد. سوئیس هتل بویوک افس، هتلی پنج ستاره بوده و در دسته هتل های لوکس و لاکچری قرار دارد. این هتل دارای ۴۰۲ اتاق بوده که هریک از آن‌ها مجهز به بهترین امکانات رفاهی هستند. با اقامت در این هتل می‌توانید منطقه تفریحی کوردون که در دریای اژه قرار دارد را نیز مشاهده کنید.

تمامی اتاق‌ها با استفاده از مواردی همچون تلویزیون، مبلمان لوکس، امکانات تهیه قهوه و چای، لوازم آرایشی رایگان و حمام اختصاصی طراحی شده‌اند. در این هتل دو دسته اتاق وجود دارد؛ سوئیت‌های لوکس و اتاق‌های مجلل. قیمت هریک از این اتاق‌ها با هم تفاوت دارند. این هتل همچنین دارای چندین کافی‌شاپ و رستوران مجهز است.

با اقامت در سوئیس هتل بویوک افس می‌توانید به‌راحتی به فرودگاه بین‌المللی عدنان دسترسی داشته باشید، زیرا فاصله این هتل تا فرودگاه ذکرشده تنها ۲۰ دقیقه است. به‌علاوه امکان دسترسی راحت شما به مرکز شهر هم فراهم است.

امکانات متعدد این مجموعه آن را به یکی از بهترین هتل های ازمیر تبدیل کرده است. این هتل در منطقه آلسانجاک، بلوار یک، قاضی عثمان پاشا قرار دارد و قیمت رزرو اتاق در آن برای یک شب ۱۰۷ دلار است.

· هتل رنسانس ازمیر (Renaissance Izmir Hotel)

از دیگر هتل های برتر ازمیر می‌توان به هتل رنسانس اشاره کرد. این هتل در محله کوناک، بلوار ۱۶ و محله آک قرار دارد؛ یعنی در قلب مرکز تجاری واقع شده است که می‌تواند یک ویژگی مهم برای آن باشد.

هتل رنسانس امکانات زیادی دارد که از آن جمله می‌توان اینترنت رایگان، پارکینگ، رستوران، سالم ورزشی، استخر و سونا را نام برد. شما برای هر شب اقامت در این هتل، باید ۷۸ دلار بپردازید. البته ممکن است این هزینه در فصل‌های خاص با افزایش مواجه شود.

· هتل کی ازمیر (KEY HOTEL)

هتل کی یکی از نزدیک ترین هتل ها به مرکز شهر است. جدیدترین امکانات و تکنولوژی‌های موجود در آن موجب شده است تا در دسته بهترین هتل های شهر ازمیر قرار داشته باشد. هتل کی ۳۱ اتاق دارد که هریک از آن‌ها از بهترین امکانات رفاهی برخوردارند.

این اتاق‌ها به ۲۸ اتاق مهمان، یک سوئیت گرند، یک سوئیت اجرایی و یک سوئیت لوکس تقسیم می‌شوند. این هتل می‌تواند محل اقامتی مناسبی برای امور رسمی و کاری باشد. شما برای اقامت در آن باید برای هر شب، مبلغی بین ۱۲۶ تا ۱۴۱ دلار بپردازید.

· هتل DoubleTree By Hilton Izmir Alsancak

هتل DoubleTree By Hilton Izmir Alsancakنیز ازجمله هتل هایی است که در نزدیکی مرکز شهر تأسیس شده است. این هتل در منطقه کوناک، محله اسمت کاپیتان قرار دارد. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه ۲۰ دقیقه است.

هتل دابل تری مجهز به بهترین امکانات رفاهی بوده که ازجمله آن‌ها می‌توان به پارکینگ، سالن‌های ورزشی، هتل بار، رستوران و غیره اشاره کرد. هزینه اقامت در این هتل برای هر شب ۶۷ دلار در نظر گرفته شده است که در مقایسه با کیفیت امکانات رفاهی آن هزینه‌ای منصفانه است.

راهنمای انتخاب هتل های ازمیر در سال 2023

· هتل Wyndham Grand Izmir Ozledik

هتل Wyndham Grand Izmir Ozledik یکی از بهترین هتل های پنج ستاره در ازمیر است که هتلی بسیار لاکچری و لوکس محسوب می‌شود. با اقامت در آن، امکانات بسیار گسترده‌ای در اختیارتان قرار می‌گیرد که ازجمله آن‌ها می‌توان حمام ترکی، ماساژهای شرقی، اتاق‌های آروماتراپی، استخر آب گرم و سونا، آب گرم درمانی و غیره را نام برد.

شما می‌توانید در هریک از اتاق لوکس این هتل اقامت داشته باشید و مناظر زیبایی را ببینید. هتل Wyndham Grand Izmir Ozledik را با پنجره‌های سرتاسری آن می‌شناسند. هزینه اقامت در هتل ویندهام برای یک شب، حداقل ۱۰۵ دلار است.

· هتل رگاس (Regas Hotel)

هتل رگاس یک هتل لوکس و زیبا بوده که در منطقه چشمه و محله بویالیک قرار دارد. هتل رگاس یک کلکسیون از استخرهای بسیار لاکچری است. در این هتل امکان سفارشی‌سازی خدمات برای شما وجود دارد. قیمت رزرو هر اتاق برای یک شب در این هتل، ۳۵۹ دلار است. با اقامت در این هتل می‌توانید از دیدن دریای زیبای اژه لذت ببرید.
راهنمای انتخاب هتل های ازمیر در سال 2023

رزرو هتل در ازمیر با فلادی تودی

این روزها گسترده‌تر شدن اینترنت این فرصت را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید با استفاده از تلفن همراه خود و در منزل، قبل از سفر نسبت‌به رزرو هتل اقدام کنید. یکی از معتبرترین شرکت‌هایی که امکان رزرو هتل و بلیط قطار و هواپیما را برای شما فراهم کرده «فلادی تودی» است. در این مجموعه می‌توانید بهترین هتل های ازمیر را با مناسب‌ترین قیمت رزرو کنید.

فلای تودی پلتفرمی ساده ولی قدرتمند است که خدمات کاملی را درزمینه سفر و گردشگری به شما ارائه می‌دهد. می‌توانید مطابق با نیاز خود، به لیست متنوعی از بلیط‌های هواپیما یا قطار و هتل های لوکس یا ارزان در هر مقصدی که می‌خواهید، در وب‌سایت فلای تودی دسترسی پیدا کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا صحت دارد؟