صعود تیم والیبال دل کوک به مرحله حذفی/ اهداف و آرزوهای بازیکنان تیمی که برای قهرمانی می جنگند + فیلم


صعود تیم والیبال دل کوک به مرحله حذفی/ اهداف و آرزوهای بازیکنان تیمی که برای قهرمانی می جنگند + فیلم

رکنا: بازیکنان تیم والیبال دل کوک پس از صعود به مرحله حذفی مسابقات لیگ والیبال رده جوانان تهران درباره وضعیت تیمشان صحبت و از آرزوهایشان گفتند.

به گزارش رکنا، تیم والیبال جوانان دل کوک در مسابقات لیگ والیبال رده جوانان تهران در گروه خود اول شدند و با بیشترین امتیاز از گروه خود صعود کردند و به مرحله یک‌هشتم رفتند.

به همین بهانه خبرنگار رکنا با اعضای تیم و کادر فنی آن درباره سطح کیفی مسابقات صحبت کرد و بازیکنان نیز درباره خود، اهداف و آرزوهایشان صحبت کردند.

امیر حسین اسماعیل زاده، بازیکن 18 ساله تیم گفت: از گروه خودمان به راحتی صعود کردیم و هر پنج بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و به مرحله حذفی رسیدیم.

او در ادمه گفت: کار سختی تا به اینجا نداشتیم و به احتمال زیاد قهرمان خواهیم شد.

تیم دل کوک که زمان زیادی از تاسیسش نمی گذرد، تیمی با انگیزه است و برای افتخار آفرینی بیشتر در تلاش هستند. امیر مهدی زنگنه، بازیکن والیبال که چند وقتی است به عضویت تیم دل کوک در آمده، با اشاره به اینکه تیمش کار سختی برای صعود به مرحله حذفی نداشت، عنوان کرد: کیفیت مسابقات بالا بود و ما نیز از انگیزه خوبی برخوردار بودیم و حالا باید برای قهرمانی مسابقه دهیم. به احتمال زیاد قهرمان خواهیم شد.

او با عنوان اینکه دوست دارد در آینده لژیونر شود، اظهار کرد: با رفتن به خارج و بازی در لیگ های خارجی، می خواهم درآمد بالایی بدست بیاورم و سطح کیفی خود را ارتقا دهم.

صعود تیم والیبال دل کوک به مرحله حذفی/ اهداف و آرزوهای بازیکنان تیمی که برای قهرمانی می جنگند + فیلم

عارف ملکی، بازیکن تیم دل کوک، با اشاره به جو خوب اردوها و تمرین تیم، گفت: با هم تیمی هایم دوست هستم و از صمیمت خوبی برخوردار هستیم و حالا برای قهرمانی با دیگر تیم ها خواهیم جنگید.

متین قلی زاده، بازیکن 18 ساله تیم دل کوک هم به پیروزی تیمش در تمامی مسابقات مرحله گروهی با اختلاف قابل توجه اشاره کرد و ادامه داد: مسابقات عالی است و همه تیم ها برای قهرمانی آمده‌اند؛ اگر بخواهم از آرزویم بگویم این است که می خواهم مثل برادرم مجتبی، یک والیبالیست حرفه ای در رده های حرفه ای شوم. او در والیبال الگوی من است.

طاها مقدم پناه، بازیکن 16 ساله تیم هم گفت: شرایط تیم ها خوب است اما هر چه جلوتر می‌رویم بازی ها سخت تر می‌شود و باتوجه به این شرایط باید تلاشمان را بیشتر کنیم تا به قهرمانی برسیم.

او با بیان اینکه برای رسیدن به آرزویش در والیبال باید کوشش زیادی انجام بدهد، عنوان کرد: هدف من بازی کردن در تیم ملی و توپ زدن در تیم های خارجی است.

امیر محمد گرانمایه، دیگر بازیکن این تیم بود که مقابل دوربین رکنا نشست، درباره وضعیت تیمش گفت: تیم دل کوک نسبت به دیگر تیم ها قدرتمندتر است و من شانس قهرمانیمان را 80 درصد می دانم.

صعود تیم والیبال دل کوک به مرحله حذفی/ اهداف و آرزوهای بازیکنان تیمی که برای قهرمانی می جنگند + فیلم

جوان دیگری که به کمک هم تیمی هایش به مرحله حذفی مسابقات صعود کرد، مانی محسنی بود. او شانس تیمش را در قهرمانی بسیار بالا می‌داند و با اطمینان کامل از قدرتمند بودن تیمش گفت.

محسنی با اشاره به اهدافش در رشته والیبال، گفت: دوست دارم در اولین گام به تیم ملی جوانان دعوت شوم و برای این هدف تمام تلاشم را خواهم کرد.

بعد از گفتگو با بازیکنان به سراغ سرمربی تیم رفتیم تا با او درباره بازیکنانش و چالش ها و سختی های مربی‌گری، گفتگو کنیم. اشکان حبیبی، سرمربی تیم والیبال دل کوک درباره تجربه مربیگری اش گفت: 12 سال است که به صورت تخصصی در این رشته مربیگری می کنم و دارای مدرک بین المللی مربیگری هستم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما توانمند هستند و برخی از آنها در کارنامه‌شان قهرمانی تورنمنت های مختلف را دارند. این بازیکنان بسیار توانمند هستند و اگر قدر خود را بدانند، آینده خوبی در ورزش خواهند داشت.

باتوجه به اینکه بازیکنان در سن مدرسه هستند، از سرمربی تیم درباره تداخل تمرینات با مسایل تحصیلی بازیکنان سوال کردیم و او پاسخ داد: بازیکنان ما در کنار ورزش به درس و مدرسه نیز می‌پردازند و برخی از آن ها مثل خود من رشته تحصیلیشان با کارشان مرتبط است. در تیم ما بازیکنان از لحاظ درسی هیچ مشکلی ندارند.

در انتها بازیکنان با تشکر و قدردانی از مربی هایشان، تاکید کردند که برای موفقیت در مسابقات حذفی همقسم شده اند.


صعود تیم والیبال دل کوک به مرحله حذفی/ اهداف و آرزوهای بازیکنان تیمی که برای قهرمانی می جنگند + فیلم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید