وزیر ورزش:خوشحالم که وعده‌مان عملی شد


وزیر ورزش:خوشحالم که وعده‌مان عملی شد

وزیر ورزش و جوانان گفت: خوشحالم قولی که داده بودیم عملی شد.

وزیر ورزش:خوشحالم که وعده‌مان عملی شد

به گزارش راهبرد معاصر؛ کیومرث هاشمی در حاشیه دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه اظهار داشت: در مراسمی قول دادیم که تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه امروز به مصاف هم بروند. خوشحالیم که به قولی که داده شده بود عمل شد البته عوامل زیادی دست به دست هم داد تا این شرایط خوب برای برگزاری مسابقه فراهم شود. مسوولان محلی، استاندار و فرماندار خیلی زحمت کشیدند تا شرایط را فراهم کنند.

وی ادامه داد: خوشحالیم از اینکه مردم شاد هستند. هیچ شانی برای خودمان قائل نیستیم غیر از خدمت به مردم تا آنها شاد شوند. همین که این جوانان یک شهرستان کوچک در سالن حضور پیدا کرده‌اند و بازی فوتسال ایران و روسیه را مشاهده می‌کنند برای ما رضایت بخش است. از ابتدا هم گفته بودم که تمرکز خاصی روی این موضوع داریم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: برنامه ما این است که تمرکز را از تهران و حتی از مراکز استان‌ها خارج کنیم و به دل شهرستان‌ها ببریم، مخصوصاً شهرستان‌هایی که ظرفیتش را دارند. برای این مسابقه هم شاهد بودیم که چه استقبال کم نظیری شد. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بازهم مردم را خوشحال ببینیم. از خیر محترم برای احداث این سالن و هم مسوولان استانی تشکر می‌کنم که این شرایط را فراهم کردند. از فدراسیون فوتبال و تاج و اصولی هم تشکر می‌کنم که بلافاصله بعد از هماهنگی ما برای برگزاری این دیدار موافقت کردند. شمسایی هم انصافاً تمام توان خود را گذاشت که این بازی امروز برگزار شود. امروز خوشحالیم که مردم عزیز این منطقه شاد هستند و از نزدیک این رویداد را تماشا می‌کنند؛ البته این بازی در سراسر کشور و شبکه سوم سیما پخش می‌شود. فردا هم این بازی تکرار خواهد شد./فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی