بازی مرگبار دختر خاله و پسرخاله خردسال


بازی مرگبار دختر خاله و پسرخاله خردسال

بازی‌های کودکانه دختربچه ۲ ساله با پسر خاله ۵ ساله اش پایان دردناکی داشت و به مرگ غم انگیز دختر بچه ۲ ساله ختم شد.

بازی مرگبار دختر خاله و پسرخاله خردسال

به گزارش راهبرد معاصر؛ صبح روز جمعه بیست و چهارم آذر به قاضی محسن اختیاری بازپرس جنایی تهران خبر رسید که دختری ۲ ساله به طرز مشکوکی جان باخته است. دقایقی از اعلام این خبر می‌گذشت که تیم جنایی تحقیقات خود را برای کشف جزییات بیشتر از این حادثه مرگبار آغاز کرد. بررسی‌ها حکایت از این داشت که دختر بچه ساعتی قبل از مرگ، توسط خانواده اش به یکی از بیمارستان‌های پایتخت منتقل شده است.

وی حالش وخیم بوده و تلاش تیم پزشکی برای نجات او فایده‌ای نداشته است. در نهایت دختر بچه دو ساله به کام مرگ رفته بود.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که او هنگام بازی با پسرخاله خردسالش دچار حادثه شده است. مادر این دختر بچه در توضیح ماجرا گفت: ما ساکن شهرستانیم و روز قبل از حادثه به تهران سفر کردیم و مهمان خانه خواهرم شدیم. آن شب دخترم با پسر ۵ ساله خواهرم در حال بازی بودند که ناگهان دعوایشان شد. در عالم کودکی خواهرزاده ام، دخترم را هل داد که سرش به زمین برخورد کرد. دخترم شروع کرد به گریه کردن که من او را آرام کردم. پس از آنکه آرام شد خوابید، اما صبح دیگر بیدار نشد. پزشکان می‌گویند که احتمالا دخترم دچار ضربه مغزی شده است.

در این شرایط، بازپرس جنایی تهران دستور انتقال جسد دختر خردسال را به پزشکی قانونی صادر کرد تا علت اصلی مرگ مشخص شود. / همشهری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | واکنش تحسین‌برانگیز راننده‌های ایرانی هنگام شنیدن صدای آژیر آمبولانس