افشاریان؛ مدیر تراز فدراسیون تاج/ هر هفته یک بحران!


افشاریان؛ مدیر تراز فدراسیون تاج/ هر هفته یک بحران!

رکنا: به‌طور قطع جمله «پسرم شناسنامه‌اش را درست کوچک کرده» تا سال‌ها در حافظه هواداران فوتبال در ایران باقی خواهد ماند.

به گزارش رکنا، فدراسیون فوتبال مدیر تراز و معیار کم ندارد، اما احتمالا یکی از بهترین گزینه‌ها برای اینکه قشنگ سطح فدراسیون مهدی تاج را نشان بدهد، خداداد افشاریان است؛ رئیس محترم کمیته داوران که هر روز با یک داستان عجیب به سر تیتر اخبار تبدیل می‌شود و همه رسانه‌ها را تحت تاثیر خودش قرار می‌دهد! حکایت‌ها هم یکی از دیگری عجیب‌وغریب‌تر است. حتما یادتان هست که در یکی از جنجالی‌ترین ویدئوهای وایرال‌شده در سال جاری خورشیدی، خداداد افشاریان چطور با تایید و توجیه صغر سنی پسرش میلیون‌ها بیننده را متحیر کرد. به‌طور قطع جمله «پسرم شناسنامه‌اش را درست کوچک کرده» تا سال‌ها در حافظه هواداران فوتبال در ایران باقی خواهد ماند.

پس از آن ماجرای عجیب بازگرداندن ضربه پنالتی آلومینیوم اراک برابر نفت آبادان پیش آمد و مخاطبان را شوکه کرد. آن روز در حالی که همه منتظر زده شدن ضربه پنالتی بودند، ناگهان داور به سمت وسط زمین برگشت، با یک نفر که موبایل به دست داشت مشورت کرد و پنالتی را برگرداند! انتشار تصاویر، به‌طور طبیعی این شائبه را مطرح کرد که خداداد افشاریان که از قضا در ورزشگاه بود و فیلم تلویزیونی را می‌دید پنالتی را به صورت تلفنی وتو کرده، هرچند خود رئیس کمیته داوران موضوع را تکذیب کرد.

حالا هم داستان فیلم لو رفته از او در دربی تهران خبرساز شده؛ فیلمی که نشان می‌دهد یک نفر (که گویا یکی از معاونان باشگاه استقلال بوده) بعد از تایید پنالتی به سود این تیم در آخرین دقایق بازی با پرسپولیس از خوشحالی روی کول افشاریان پریده است. خیلی‌ها این فیلم را حمل بر جانبداری آقا خداداد از استقلال دانسته‌اند که البته ما هرگز چنین قصدی نداریم؛ فقط سوال‌مان این است که رئیس کمیته داوران این فوتبال نباید آن‌قدر پرنسیپ و شخصیت حرفه‌ای داشته باشد که هر کسی به خودش اجازه ندهد جلوی چشم این همه آدم روی سر و کول او بپرد؟ دیگر از ماجرای ضدونقیض‌گویی خداداد افشاریان در مورد ضبط شدن یا نشدن مکالمات داوران در اتاق VAR می‌گذریم و مطمئنیم او تا چند روز دیگر با سوژه‌ای جدید به سرتیتر اخبار برمی‌گردد؛ مدیر معیار فدراسیون آقای تاج!

منبع: روزنامه گل


افشاریان؛ مدیر تراز فدراسیون تاج/ هر هفته یک بحران!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حاشیه های ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا