سخنگوی سپاه: بسیج می‌تواند مبلغ خوبی برای دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد


سخنگوی سپاه: بسیج می‌تواند مبلغ خوبی برای دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد

سخنگوی سپاه گفت: یکی از هجمه‌های جدی دشمن علیه انقلاب اسلامی در حوزه عملیات روانی و رسانه‌ای در حال انجام است که در این راستا، سازمان بسیج مستضعفین می‌تواند مدافع و مبلغ خوب و تاثیرگذاری برای گسترش فرهنگ بسیجی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی باشد.

سخنگوی سپاه: بسیج می‌تواند مبلغ خوبی برای دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوره توانمندسازی مدیران خبرگزاری های استانی و مدیران گروه های تلویزیونی سپاه در استان ها گفت: افکار عمومی یک جریان سیال است و از اخباری متاثر می شود که توسط رسانه ها در سطح جامعه اطلاع رسانی می شوند.

وی افزود: امروز نیاز جامعه و افکار عمومی تزریق اخبار امید آفرین بر پایه حقایق موجود در جامعه که بسیج با اقدامات متنوع خود می تواند محور و خط شکن این میدان باشد.

سردار شریف با اشاره به اینکه همپوشانی و هم افزایی میان رسانه های دلسوز برای امید آفرینی یک نیاز مهم و اساسی است، تصریح کرد: خبرگزاری بسیج می تواند حول این محور عهده‌دار نقش یک هماهنگ کننده فعال پویا و هوشمند شود.

سخنگوی سپاه در ادامه با تشریح حوزه‌های عملیات روانی و هجمه‌های رسانه‌ای دشمن خاطرنشان کرد: یکی از هجمه‌های جدی دشمن علیه انقلاب اسلامی در حوزه عملیات روانی و رسانه‌ای در حال انجام است که در این راستا سازمان بسیج مستضعفین می تواند مدافع و مبلغ خوب و تاثیرگذاری برای گسترش فرهنگ بسیجی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی باشد.

سردار شریف با اشاره به اهمیت مخاطب شناسی در تولید محتوای رسانه‌ای بیان داشت: امروز بسیج و به طور اختصاصی خبرگزاری بسیج می تواند با تولید محتوای تاثیرگذار در حوزه جهاد تبیین و روایت حقایق و واقعیات در عرصه پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی رسالت و وظیفه خطیر خودش را با موفقیت به منصه ظهور برساند.

وی با تاکید بر اینکه امروز نیاز جامعه و افکار عمومی تزریق اخبار امید آفرین است ، همپوشانی و هم افزایی میان رسانه های دلسوز انقلاب اسلامی در این زمینه را ضروری و اجتناب ناپذیر توصیف کرد و گفت: تشکیل بانک اطلاعات سوژه های امید آفرین پشتوانه نقش آفرینی رسانه‌های بسیج و جبهه انقلاب در این عرصه است.

سخنگوی سپاه در پایان برگزاری دوره‌های توانمندسازی اصحاب رسانه در عرصه‌های مختلف برای ارتقای قدرت تاثیرگذاری بر مخاطب و اقناع افکار عمومی و ایجاد همدلی و یکپارچگی ملی را مورد تاکید قرار داد و گفت: یکی از مباحثی که می‌تواند برای توانمندسازی در این عرصه کمک کند، برگزاری این گونه دوره ها و هم اندیشی پیرامون موضوعات و مسائل تخصصی در حوزه رسانه و افکار عمومی است که می‌تواند با انتقال تجارب و دستاورد‌هایی که در حوزه افکار عمومی، دانش رسانه‌ای، شناخت جغرافیای مخاطب و شناخت مخاطب حاصل شده است را در تبادل و اشتراک قرار دهد./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج