حوثی‌ها: به عملیات در دریای سرخ تا رسیدن کمک‌ها به غزه ادامه می دهیم


حوثی‌ها: به عملیات در دریای سرخ تا رسیدن کمک‌ها به غزه ادامه می دهیم

یکی از اعضای حزب سیاسی جنبش انصارالله به اسپوتنیک گفت، جنبش انصارالله در شمال یمن به عملیات خود در دریای سرخ علیه کشتی‌های اسرائیل یا مرتبط با آن تا آغاز ارسال رایگان کمک‌های بشردوستانه به فلسطینی‌ها در نوار غزه ادامه خواهد داد، واشنگتن باید مسئولیت عواقب آن را بر عهده بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، خوزام الاسد در این زمینه گفت:" عملیات دریایی ما با هدف جلوگیری از عبور کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که به سمت بنادر دشمن حرکت می‌کنند انجام می‌شود و تا زمانی که جریان آزاد غذا و دارو به مردم ما در نوار غزه نرسد، ادامه خواهد داشت و متوقف نخواهد شد".
به گفته یکی از اعضای رهبری حوثی ها، "ائتلاف ایجاد شده توسط ایالات متحده برای محافظت از کشتی های اسرائیلی در دریای سرخ به دنبال ادامه محاصره مردم ما در نوار غزه است."
الاسد افزود: "واشنگتن باید مسئولیت عواقب و نتیجه هر گونه تشدید یا نظامی شدن در دریای سرخ را بپذیرد".
پیش از این، لوید آستین، رئیس پنتاگون، از آغاز عملیات نظامی "نگهبان رفاه" برای حفاظت از کشتیرانی در دریای سرخ پس از افزایش دفعات حملات حوثی ها به کشتی ها در این منطقه خبر داد. حوثی‌ها پیشتر گفته بودند که عملیات‌هایشان فقط کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌هایی را که به سمت بنادر آن می‌روند، هدف می‌گیرد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی