رئیس‌جمهور: دولت دنبال «فسادزدایی» است تا در بین مردم «امیدآفرینی» کند


رئیس جمهور مردمی که به دنبال استقلال بوده و در برابر ظلم ایستادگی می کنند را قدرت نوظهور منطقه دانست و گفت: قطعا با چنین اقتداری پیروزی از آن مسلمانان است.

رئیس‌جمهور: دولت دنبال «فسادزدایی» است تا در بین مردم «امیدآفرینی» کند

به گزارش راهبرد معاصر، سید ابراهیم رئیسی امروز (پنجشنبه) در ادامه سفر خود به استان گلستان در جمع مردم گرگان با اشاره به اینکه مردم استان گلستان در عرصه های مختلف سیاسی به خوبی امتحان پس داده‌اند، اظهار کرد: مردم ولایتمدار گلستان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از اسلام و امام حمایت کرده و پس از پیروزی انقلاب نیز با نثار صدها شهید و جانباز و ایثارگر به کشور خدمت کردند.

وی با بیان اینکه وحدت همه مردم گلستان اعم از فارس و ترکمن و بلوچ مثال زنی است، افزود: مردم باصفا و وفادار به ارزشهای اسلامی هستند، افزود: حقیقتا اقوام مختلف در کنار هم گرد آمدند و زندگی همراه با تلاش و معنویت را دنبال می کنند.

رئیس جمهور ایران با بیان اینکه کشور ما با حضور شما زنان و مردان دارای اقتدار است، افزود: مردم با ایمان و همیشه در صحنه مولفه اول اقتدار و قدرت کشور هستند که همیشه آماده خطر کردن هستند.

عالی‌ترین مقام اجرایی کشور نیروهای مسلح، بسیج و نیروهای انتظامی و پیشرفت های علم و فن آوری در پژوهشگاه ها را از مولفه های قدرت برشمرد و افزود: پیشرفت‌هایی که علی رغم تحریم‌ها به وجود آمده بیانگر اوج قدرت مردم ایران است.

وی با بیان اینکه رساندن پیام اسلام و زیست اسلامی پیامی است که مردم دنیا از شما مردم ایران دریافت کرده‌اند، گفت: نیروهای مقتدر ایران و مسلمانان که در مقابل ظلم می ایستند، صحنه قدرت جدید را در صحنه شکل داده‌اند.

رئیس جمهور اسلامی ایران، مردمی که می‌خواهند با استقلال زندگی کرده و در برابر زورگویان بایستند را قدرت نوظهور در منطقه دانست، افزود: مردم فلسطین بیش از ۷۰ روز است که در مقابل قدرت‌های بزرگ ایستادگی کرده و دنیا را به شگفتی آورده است.

رئیسی ایستادگی مردم فلسطین را ناشی از ایمان به خدا دانست و اضافه کرد: مردم فلسطین با لهام از انقلاب ایران اسلامی و سیره امام خمینی (ره) در سرزمینی که با جنایات اسرائیل بزرگترین زندانی روباز بدل شده توانستند این چنین ایستادگی کنند.

وی با اشاره به فسادنمایی برخی در کشور، گفت: هدف این افراد که در برابر فسادزدایی دولت قرار گرفته‌اند ناامید کردن مردم از آینده روشن کشور و نظام اسلامی است./ ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نظرات شهید مطهری درباره عفاف و حجاب راهگشاست