تعرض و شکنجه منشی توسط مدیر شرکت


تعرض و شکنجه منشی توسط مدیر شرکت

منشی شرکت خصوصی که از سه سال قبل قربانی جنایت سیاه مدیر شرکت و تهدید به انتشار تصاویرش شده بود تصمیم به شکایت گرفت.

به گزارش مشرق، اواخر هفته گذشته، دختر جوانی به کلانتری رفت تا راز جنایت سیاهی که کارفرمای سابقش برای او رقم زده بود را برملا کند.

مهناز، زمانی که مقابل افسر کشیک کلانتری قرار گرفت، گفت: سه سال قبل با معرفی یکی از دوستانم در یک شرکت خصوصی به‌عنوان منشی مشغول به کار شدم. چند ماهی از کارم در شرکت گذشته بود و مدیر شرکت تبلیغاتی به بهانه‌های مختلف سر صحبت را باز می‌کرد و از زندگی خصوصی‌اش و اینکه تنهاست و همسرش را طلاق داده حرف می‌زد.

من که حس خوبی به او نداشتم، چندان توجهی به حرف‌هایش نمی‌کردم تا اینکه یک روز به این بهانه که امروز کار زیادی داریم و باید در شرکت بیشتر بمانی، مرا مجبور کرد که بعد از رفتن پرسنل، آنجا بمانم. بعد از انجام کارها، زمانی که خواستم به خانه بروم متوجه شدم که در شرکت را قفل کرده است.

تازه آن زمان بود که متوجه شدم مدیر شرکت چه نقشه‌ای در سر دارد.

خواستم فرار کنم اما راهی پیدا نکردم و شاهین، مدیر شرکت مرا کتک زد و با تهدید به من تجاوز کرد. بعد هم گفت اگر از این ماجرا حرفی بزنم، فیلم‌ها و تصاویری که از من در اختیار دارد و در فضای مجازی منتشر خواهد کرد. از ترس اینکه تصاویر و فیلم‌هایم منتشر نشود، سکوت کردم و دیگر به شرکت نرفتم. اما هراس آن شب همیشه همراهم بود و می‌ترسیدم که نکند مدیر شرکت بازهم به سراغم بیاید.

دختر جوان گفت: ترس و وحشتم، بعد از سه سال به واقعیت تبدیل شد و شاهین دوباره با من تماس گرفت. او به من گفت که در این سال‌ها دچار عذاب وجدان شده و می‌خواهد جبران کند و قصد ازدواج با مرا دارد. با حرف‌هایش مرا فریب داد و به شرکتش دعوت کرد. من هم خوش‌خیال، راهی شرکت شدم اما او سه روز مرا در شرکتش حبس کرد و مورد آزار و اذیت قرار داد. در این مدت به دلیل شکنجه، آنقدر حال جسمانی‌ام بد شد که شاهین ترسید و مرا سوار خودرواش کرد و در حوالی خانه‌مان رها کرد. او بازهم از من فیلم سیاه تهیه و تهدید کرد، درصورت برملایی این راز، تصاویر و فیلم‌هایم را پخش خواهد کرد.

با حال خراب به خانه آمدم و نمی‌دانستم به خانواده‌ام چه بگویم که متوجه شدم خانواده‌ام همان روزی که به شرکت رفته بودم، نگران شده و ناپدید شدنم را به پلیس گزارش کرده‌اند.

نمی‌خواستم شکایت کنم؛ اما با خودم گفتم شاهین بازهم به سراغم خواهد آمد و با ترفندی دیگر مرا قربانی جنایت سیاهش خواهد کرد. به همین دلیل تصمیم گرفتم که شکایت کنم.

با شکایت دختر جوان، تحقیقات برای دستگیری مدیر شرکت و بررسی ادعای دختر جوان به دستور بازپرس جنایی ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!