ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل شمس آذر


ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل شمس آذر

پارسینه: تغییرات در ترکیب امروز پرسپولیس شاید تعجب هواداران این تیم را نیز در پی داشته باشد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل شمس آذر
بعد از دو تساوی برای استقلال تهران و خوزستان، هواداران کاملا شرایط این تیم موضع گرفته‌اند و آن را با بی‌اعتنایی نسبت به خرید بلیت بازی مقابل شمس آذر به نمایش گذاشتند.
پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و طی سه بازی بعد از آن به پنج امتیاز رسیده و شاید بتوان گفت از کورس مدعیان نیم فصل کاملا دور شده است.
یحیی گل‌محمدی که هفته‌ای پر ماجرا را پشت سر گذاشت، در نهایت با تصمیمات انضباطی جالبی ترکیب تیمش را برای دیدار مقابل شمس آذر در نظر گرفته است. مهم‌ترین تغییر را می‌توان به گلزن بازی قبلی و فرصت مجدد به مهاجم سوئدی عنوان کرد.
انتخاب اول پرسپولیس برای خط دروازه بار دیگر بیرانوند خواهد بود. دروازه‌بان پرسپولیس که طی دیدارهای اخیر با بازوبند کاپیتانی در این تیم کار را دنبال کرده، این‌بار بدون بازوبند و به امید پایان دادن به روند دریافت گل، درون دروازه این تیم و برابر یکی از خطوط تهاجمی قدرتمند لیگ قرار خواهد گرفت.
خط دفاعی پرسپولیس نیز با دو تغییر و البته چینش برای این بازی شکل گرفته است؛ دانیال اسماعیلی‌فر و گئورگی گولسیانی به ترکیب اصلی بازگشته‌اند و برخلاف دیدار با استقلال خوزستان، آنها با خط دفاعی چهار نفره برابر حریف قرار خواهند گرفت. فرشاد فرجی و علی نعمتی نیز دیگر بازیکنان خط دفاعی خواهند بود تا مهم‌ترین تغییر خروج کنعانی‌زادگان از ترکیب باشد که با تدابیر انضباطی یحیی گل‌محمدی مواجه شده است. مدافع ملی‌پوش پرسپولیس که در دیدار با استقلال خوزستان یکی از گلزنان تیمش بود، با پشت سر گذاشتن هفته‌ای پرماجرا و در شرایطی که به واسطه لغو پاداش ملی‌پوشان تحت فشار قرار گرفته بود، در این بازی از لیست سرخ‌ها خط خورد!
در خط میانی نیز خروج ریگی را شاهد خواهیم بود؛ سروش رفیعی بعد از نیمکت‌نشینی مقابل استقلال خوزستان و نمایش یک نیمه‌ای موفق برابر این تیم، به ترکیب اصلی بازگشته و در کنار میلاد سرلک قرار خواهد گرفت.
مهدی ترابی و سعید صادقی نیز دو وینگر چپ و راست پرسپولیس خواهند بود، دو بازیکنی که البته از شرایط آرمانی و فنی که پتانسیل آن را دارند مدتی است که دور هستند و یحیی گل‌محمدی امیدوار است بار دیگر آنها را در شرایط ایده‌آلی به عنوان ستاره تیمش در آزادی و مقابل شمس آذر ببینید.
خروج شهاب زاهدی از ترکیب اصلی شاید مزد گلزنی نبیل باهویی در بازی قبلی باشد اما شماره ۲۰ سرخ‌ها بعد از پنالتی که مقابل حریف گرفته بود و عملکرد فنی قابل قبول، با بدشانسی بزرگی این‌بار کار را از روی نیمکت دنبال خواهد کرد. کاپیتان امید عالیشاه نیز به عنوان آخرین مهره تهاجمی تیم در ترکیب ۱۱ نفره به کار گرفته شده است. بازیکنی که طی چند وقت اخیر گل‌های حساسی به ثمر رسانده و باید دید قادر خواهد بود در این جدال نیز با موفقیت در ترکیب این تیم، بحران را از سرخ‌ها دور کند یا خیر.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند
گئورگی گولسیانی
علی نعمتی
فرشاد فرجی
دانیال اسماعیلی‌فر
میلاد سرلک
سروش رفیعی
سعید صادقی
مهدی ترابی
نبیل باهویی
امید عالیشاه
روی نیمکت این تیم نیز نفراتی چون وحدت حنانوف، سینا اسدبیگی، مسعود ریگی، شهاب زاهدی به عنوان چهره‌های شاخص تیم را همراهی خواهند کرد و در انتظار فرصتی در این جدال برای خودنمایی خواهند بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج