گیلان فردا بارانی است/ وزش باد گرم از سه شنبه


گیلان فردا بارانی است/ وزش باد گرم از سه شنبه

مدیرکل هواشناسی گیلان، با بیان اینکه طی دوشنبه با تضعیف جریانات جنوبی و تقویت ناپایداری شرایط برای کاهش دما مهیا می شود، گفت: شاهد افزایش ابر و در بعضی نقاط بارندگی و رعد و برق خواهیم بود.

محمد دادرس آسمان گیلان را کمی ابری تا نیمه ابری پیش بینی و اظهار کرد: کمینه و بیشینه دمای هوای استان به ترتیب ۵ و ۲۸ درجه سلسیوس است.

وی نقشه‌های هواشناسی را نشان دهنده فعالیت جریانات جنوبی طی امروز در منطقه دانست و افزود: به تناوب وزش باد گرم شدید و خیلی شدید به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان تصریح کرد: طی این مدت گاهی با گذر جریانات کم و بیش ناپایدار از منطقه افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پراکنده دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه طی دوشنبه با تضعیف جریانات جنوبی و تقویت ناپایداری شرایط برای کاهش دما مهیا می شود، گفت: شاهد افزایش ابر و در بعضی نقاط بارندگی و رعد و برق خواهیم بود.

دادرس با اشاره به کاهش چهار تا هشت درجه‌ای متوسط دما طی فردا، ادامه داد: طی سه شنبه و چهارشنبه غالباً جوی پایدار همراه با وزش باد شدید به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها و افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

وی خاطرنشان کرد: به تدریج طی پنجشنبه و جمعه با شکل گیری ناپایداری در منطقه، کاهش دما، بارندگی، رعد و برق و در ارتفاعات(بالادست) بارش برف پیش بینی می شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ورود سامانه جدید بارشی به کشور