واکنش قالیباف به شهادت سید رضی موسوی


واکنش قالیباف به شهادت سید رضی موسوی

رئیس مجلس در پیامی نوشت: شهید سیدرضی موسوی، مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه در سال‌های طولانی‌ و عرصه‌های راهبردی، در دفاع از آرمان‌های اسلام، انقلاب و حریم اهل‌بیت‌(علیهم‌السلام) مجاهدتی سلحشورانه و خستگی‌ناپذیر داشتند.

محمدباقر قالیباف رئیس‌مجلس‌شورای‌اسلامی در پیامی شهادت سردار سید رضی موسوی از مستشاران ایران در سوریه را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

بار دیگر یکی از فرزندان ایران و یاران خدوم ملت، فرمانده دلاور و سردار سرافراز مدافع حرم سید رضی موسوی به کاروان شهیدان پیوست.

سردار رشید و فرمانده ارشد سپاه، شهید سیدرضی موسوی، مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه و از همرزمان سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی بودند که در سال‌های طولانی‌ و عرصه‌های راهبردی، در دفاع از آرمان‌های اسلام، انقلاب و حریم اهل‌بیت‌ (علیهم‌السلام) مجاهدتی سلحشورانه و خستگی‌ناپذیر داشتند.

این شهید والامقام به‌عنوان مستشار نظامی و در حین انجام وظیفه، در حمله موشکی جنایتکارانه مزدوران صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید و بی‌تردید رژیم‌ سفاک صهیونیستی تاوان سنگین این جنایت را پرداخت خواهد کرد.

ضمن عرض تبریک و تسلیت به پیشگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت، ملت شریف ایران و خانواده بزرگوار ایشان، امیدوارم روح بلند شهید سید رضی موسوی در جوار ارواح طیبه شهدا قرین الطاف الهی قرار گیرد.

محمدباقر قالیباف

رئیس‌مجلس‌شورای‌اسلامی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا