واکنش ممبینی به موضوع تبانی تاج و خطیر برای جعل امضا


واکنش ممبینی به  موضوع تبانی تاج و خطیر برای جعل امضا

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره برخی ابهام‌های پیش آمده پیرامون اختلاف با علی خطیر و سایر مدیران باشگاه استقلال توضیحاتی را ارائه کرد.

ممبینی ابتدا در پاسخ به این پرسش که آیا صحت دارد غیبت چند روزه او باعث شده نامه استقلالی‌ها را امضا نکند و کار عقب بیفتد، گفت: چند سال است که در فدراسیون فوتبال کارها را به صورت اتوماسیون انجام می‌دهیم. حضور یا عدم حضور مهم نیست. هرنامه‌ای از باشگاه‌ها بیاید در اتوماسیون کار جلو می‌رود و اینکه من باشم یا نباشم خللی در انجام کار ایجاد نمی‌شود. اتوماسیون در سیستم (گوشی) همه وجود دارد و در جیب آن‌ها است. چنین مسئله‌ای صحت ندارد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره اینکه استقلالی‌ها گفته‌اند علی خطیر گزینه حضور در پست دبیرکلی است، تاکید کرد: صحبت دوستان را نشنیده‌ام که بخواهم قضاوت کنم. اینکه درباره این مسائل صحبت کنیم، درست نیست. هر صحبتی در فوتبال انجام شود، ارکان قضایی و حراست دنبال می‌کنند.

ممبینی افزود: نامه‌ای که به فدراسیون بیاید با توجه به اتوماسیون بودن ساعت و زمان ورودش مشخص است. صحبت‌هایی که می‌شود هم مربوط به ما نیست.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه نامه مذکور و مورد نظر استقلالی‌ها از فیفا برگشت خورده، گفت: درباره اش صحبت نمی‌کنم. ارکان قضایی فدراسیون فوتبال پیگیری می‌کنند. هر وقت صلاح بدانند صحبت می‌کنند.

ممبینی درباره اینکه علی خطیر اعلام کرده پرسپولیسی‌ها این نامه را به رسانه‌ها داده‌اند، بیان کرد: ما کشوری هستیم که ۸۰ میلیون جمعیت داریم. در حوزه ما حراست فدراسیون و ارکان قضایی مواردی که پیش می‌آید را بررسی می‌کنند و نتایج را اطلاع می‌دهند.

او در پاسخ به این پرسش که آیا نمی‌داند چطور این نامه منتشر شده، افزود: خیلی کار سختی نیست که بفهمیم این نامه از کجا به دست رسانه‌ها رسیده است.

آیا صحت دارد که علی خطیر با آقای تاج هماهنگ کردند تا امضای شما را پای نامه بزنند؟؛ ممبینی پاسخ این سوال را این‌طور جواب داد: بعید می‌دانم. آقای تاج مدیر مجموعه است و قطعا من چیزی از ایشان نشنیدم. تا الان چیزی به من نگفته‌اند.

واکنش ممبینی به  موضوع تبانی تاج و خطیر برای جعل امضا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حاشیه های ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها