واکنش نکونام به بازگشت امتیازات سپاهان و پرسپولیس


واکنش نکونام به بازگشت امتیازات سپاهان و پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: سر استقلال کلاه گذاشتند، نوش جان رقبا!

واکنش نکونام به بازگشت امتیازات سپاهان و پرسپولیس

به گزارش راهبرد معاصر؛ جواد نکونام درخصوص بازگشت امتیازات سپاهان و پرسپولیس و از دست رفتن صدرنشینی استقلال در لیگ برتر، اظهار داست: روزی که با صدای بلند اعلام کردم قانون فوتبال را باید فوتبالی‌ها بنویسند به خاطر همین روزها بود. من اگر حرفی می‌زنم دلم به حال باشگاهی می‌سوزد که حقش را در روز روشن خورده‌اند. اگر بخواهم درباره مشکلاتی که قانون سقف بودجه برایمان ایجاد کرد بنویسم 10 جلد کتاب می‌شود.

وی افزود: فقط از دوستان خواهش می‌کنم که دیگر در این فوتبال حرف از عدالت نزنند. هوادار استقلال دیگر نمی‌پذیرد که در این فوتبال رقابت برابر، فیرپلی و جوانمردانه وجود دارد. دوستانى که می‌گفتند نتایج تیم‌های متخلف ۳برصفر می‌شود، کجا هستند؟! الان جواب هوادار استقلال را چه کسی می‌دهد؟ من بغضم می‌گیرد وقتی می‌بینم بچه‌ای 12-10 ساله با مشکلات جسمانی شدید از هزار کیلومتر آن طرف‌تر خودش را به کمپ استقلال می‌رساند و پدر و مادرش می‌گویند استقلال تمام زندگی‌اش است. من عشق واقعی را در همین کمپ استقلال دیده‌ام.

سرمربی استقلال تصریح کرد: اینجا هوادارانی دیده‌ام که هزار نفر مثل نکونام باید جلویشان کمر خم کنند. من الان به این هواداران چه بگویم؟ بگویم قانون فقط برای استقلال بود؟ البته من و بازیکنان از شنیدن خبر بازگرداندن امتیازها شوکه نشدیم چون مثل روز روشن بود این اتفاق می‌افتد. فقط دلم برای تیمم می سوزد. می دانید همین رعایت سقف بودجه چقدر تیم من را درگیر کرد؟ چندین و چند ساعت جلسه گذاشتیم؟ چقدر با بازیکنان چانه زدیم؟ چقدر گفتیم قراردادها را کم کنید و بچه‌ها از حق خود گذشتند؟ در حالی که رقیبان استقلال از خریدهای خود لذت می‌بردند، تمام فکر و ذکرمان این بود که قراردادها را کاهش دهیم.

وی افزود: از قبل از شروع فصل درگیرش بودیم تا همین الان که هنوز قرارداد یوسو سسما مربی بدنساز اسپانیایی تیم ثبت نشده است. همین دو روز گذشته داشتیم به خاطر قراردادش دعوا می‌کردیم. هنوز درگیر این هستیم که قرارداد بازیکنان کم شود. آقایان نمی‌خواستید قانون را رعایت کنید چرا ما را درگیر این چیزها کردید؟ چرا سر استقلال کلاه گذاشتید؟ از روز اول می‌گفتید همه چیز الکی است!

نکونام گفت: البته ساده لوحی خودمان هم بود که سرکارمان گذاشتند. فقط می‌گویم طفلکی بازیکنان استقلال که فداکارانه مبلغ قراردادشان را کم کردند تا قانون اجرا شود. الان هم بیایند و قرارداد بازیکنان و کادر را به حالت اول برگردانند. در کل این امتیازها نوش جان رقبا که هم تیم خوب بستند و هم اینکه سرشان کلاه نرفت و کار خودشان را کردند. به مصاحبه‌هاى اول فصل من خوب دقت کنید متوجه می‌شوید این وسط فقط استقلال و هوادارانش مظلوم بودند و اینقدر سختی کشیدند و حرص خوردند.

سرمربی استقلال افرود: با وجود همه مشکلاتی که داشتیم، بازیکنان ما فداکاری کردند و هنوز هم می گویم باید تک تک آن‌ها را طلا گرفت. امسال با همه مشکلاتی که بود مرد و مردانه جنگیدند و از آنها تشکر می‌کنم. از این به بعد هم می‌جنگیم ولى بدانید چه بر سر من و تیمم آوردند. امسال در ماجرای اخیر استقلال و هوادارانش خیلی چیزها را فهمیدند./فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حاشیه های ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ جشن الفبا کلاس اول عمو مسعود