کلافگی یحیی از این بازیکن خبرساز شد


کلافگی یحیی از این بازیکن خبرساز شد

بعد از اخراج علی نعمتی، یحیی گل‌محمدی به مدافع تیمش تشر زد.

کارت قرمز به علی نعمتی در دقیقه ۶۲ داده شد تا پرسپولیس بیش از نیم ساعت با یک یار کمتر در مقابل حریف سرحال و آماده خود به میدان برود. این اخراج در حالی رخ داد که پرسپولیس پیروزی خود را از دست داده و به شدت زیر فشار دوندگی و پرس حریف قرار داشت و سرخپوشان را در موقعیتی سخت فرو برد.بلافاصله بعد از اخراج و زمانی که نعمتی برای نشستن روی نیمکت پیست تارتان را طی می‌کرد، افشین پیروانی با دست خود به پشت او ضربه‌ای زد و در همین لحظه دوربین روی صورت یحیی گل‌محمدی رفت که با چهره ناراضی زیر لب چیزی به نعمتی گفت و با نگاه سنگین خود مدافع اخراجی تیمش را تعقیب کرد.

این اخراج بعد از خطای پنالتی او در شروع نیمه دوم رقم خورد و باعث شد تا سریال اشتباهات علی نعمتی در این بازی کامل شود. جالب اینکه از خطای پنالتی در شهرآورد تا تکل در مقابل شمس‌آذر و دو کارت زرد، همه موارد توسط کارشناسان داوری تائید شدند تا نعمتی عملا بهانه نداشته باشد.کارت قرمز غیرمسئولانه علی نعمتی شباهت جالبی هم به اخراج مهدی شیری در بازی سوپرجام دو فصل پیش مقابل فولاد داشت که با تصمیم ناگهانی و عجیب یحیی در کنار گذاشتن مدافع راست تیمش همراه شد، اما با وجود این شباهت، شاید حالا کمتر نشانه‌ای برای تکرار این تصمیم از سوی گل‌محمدی وجود داشته باشد.از یک سو پرسپولیس با کمبود جدی در سمت چپ خط دفاعی مواجه شد و هیچ مدافع چپ در دسترس و قابل اعتمادی هم در بازار دیده نمی‌شود.

از سوی دیگر گل محمدی در نشست خبری همچنان نگاه حمایتی خود را نسبت به علی نعمتی داشت و تنها به او تشری زد و گفت که باید با تمرکز بیشتری بازی کند.

کلافگی یحیی از این بازیکن خبرساز شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی