اگر قرار بود استیناف عین رای بدوی سپاهان و پرسپولیس را تایید کند نیازی به وجودش نبود!


اگر قرار بود استیناف عین رای بدوی سپاهان و پرسپولیس را تایید کند نیازی به وجودش نبود!

رکنا: رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: شان ارکان مستقل فدراسیون این است که هر کمیته‌ای در جایگاه خودش تصمیم‌گیری کند.

به گزارش رکنا، جمشید نورشرق در نشست خبری امروز روسای کمیته وضعیت، استیناف و نظارت بر قراردادهای فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: باید ۲ نکته را بگویم. اولین نکته این است که دستورالعمل ناظر بر سقف قراردادها و دستورالعمل ناظر بر تنظیم قراردادها حرکت جدیدی بود که با یک همت و پشتوانه هیات رئیسه فدراسیون و شخص مهدی تاج برای اولین بار اجرا شد. قطعا این دستورالعمل در کنار فواید و آثار مثبتی مثبتی که از لحاظ مالی یا غیرمالی در فوتبال کشور دارد، ممکن است با نقدهایی هم مواجه باشد. مانند هر مصوبه‌ای که در هر سطحی از کشور تصویب و اجرا می‌شود.

وی افزود: موضوع مهم این است هر ۲ دستورالعمل که شامل سقف بودجه و نکاتی که رعایت آنها در ثبت قرارداد بازیکنان و مربیان الزامی است، قطعا در سال آینده با قوت و همت اجرا می‌شود. این دستورالعمل همانگونه که در عنوانش آمده برای فصل جاری فوتبال کشور تدوین شده و غرض این بود در پایان فصل با توجه به پیشنهادات متعددی که از سوی دست اندرکاران در عرصه‌های مختلف به کارگروه واصل شده، مورد اصلاح و بازبینی قرارداد بگیرد.

رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال عنوان کرد: این دستورالعمل برای فصل آینده ابلاغ خواهد شد. این دستورالعمل مصوبه هیات رئیسه فدراسیون را داشته و قطعا لازم الاجرا است. همانگونه که دیدید کمیته انضباطی و استیناف فدراسیون هم درموردش رای دادند. نکته دوم این است شان ارکان مستقل فدراسیون این است هر کدام در جایگاه خودشان رسیدگی و اتخاذ تصمیم کنند. قطعا اگر قرار بود کمیته استیناف رای کمیته انضباطی را عینا تایید کند، دیگر نیازی به این کمیته نبود. هر کمیته با جایگاه مستقل موضوع را رسیدگی می‌کند و تصمیم خودش را می‌گیرد. همانگونه که رئیس کمیته گفت احراز تخلف در دادنامه استیناف هم محرز شده اما قسمتی که ناظر بر کسر امتیاز بود، با استدلال‌های موجود در دادنامه نقض شده است. اکنون مواجه با یک دادنامه قطعی هستیم که کمیته انضباطی آن را به عنوان مسئول اجرای حکم‌ عملی خواهد کرد.

منبع: فارس


اگر قرار بود استیناف عین رای بدوی سپاهان و پرسپولیس را تایید کند نیازی به وجودش نبود!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حاشیه های ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا