جزئیات عرضه اولیه داتام در بورس


جزئیات عرضه اولیه داتام در بورس

در این بخش درباره عرضه اولیه داتام به هر نفر چقدر سهم رسید؟ تعداد مشارکت کنندگان مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

تعداد سهام اختصاص یافته عرضه اولیه داتام : ۹۰۱ سهم به هر کد بورسی

در جریان پنجمین عرضه اولیه سال ۱۴۰۲ در بورس تهران ، تعداد یک میلیارد سهم معادل ۱۰ درصد از سهام شرکت گروه مالی‌داتام با نماد (داتام) کشف قیمت شد.

روز چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲، تعداد یک میلیارد سهم معادل ۱۰ درصد از سهام شرکت ” گروه مالی‌داتام” به عنوان ششصد و یازدهمین شرکت پذیرفته شده در بخش “سرمایه‌گذاری‌ها”،گروه و طبقه “سایر واسطه‌های مالی” با نماد “داتام”در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد ” داتام ” به شیوه ثبت سفارش، کشف قیمت و عرضه اولیه شد.

جزئیات عرضه اولیه داتام در بورس

براساس این گزارش، جمعا معادل ۱۰ درصد از سهام شرکت گروه مالی‌داتام با نماد (داتام) به قیمت هر سهم ۱۵۵۰ ریال در بورس تهران کشف قیمت و معامله شد.

گفتنی است، در عرضه اولیه سهام شرکت مذکور، تعداد ۱ میلیون ۱۹۳ هزارو ۳۹۲ کد معاملاتی شرکت کردند که به ۱ میلیون و ۱۷۳ هزارو ۷۵۳کد معاملاتی، حداکثر ۹۰۱ سهم اختصاص یافت.

شایان ذکر است در این عرضه، مدیر عرضه: کارگزاری حافظ، متعهد خرید: شرکت تامین سرمایه امید و متعهد عرضه : شرکت توسعه تجارت‌داتام است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ کیارش چی میشه بعدت