استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سرقت احشام عشایر نگران‌کننده است


استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سرقت احشام عشایر نگران‌کننده است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سرقت احشام عشایر ابراز نگرانی کرد و گفت:به دلیل پراکندگی عشایر امکان پوشش نیروی انتظامی به حد کافی نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سرقت احشام عشایر نگران‌کننده است

به گزارش راهبرد معاصر؛ سیدعلی احمدزاده عصر امروز در نشست کمیسیون مبارزه با سرقت کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ضروری است راهکار‌های پیشگیری و مقابله با سرقت و ضریب ایمنی افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه سرقت پدیده شومی است و به لحاظ روحی و روانی به شدت به افراد و جامعه آسیب وارد می‌کند، عنوان کرد: امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی محدود بوده و اینکه بخواهیم همه کار‌ها را نیروی انتظامی انجام دهد، محقق شدنی نیست.

احمدزاده با بیان اینکه انتظار می‌رود دستگاه‌ها، نیروی انتظامی را در کاهش و مهار سرقت‌ها یاری کنند، افزود: پایش تصویری در تکالیف شهرداری‌ها دیده شده است که از محل ارزش افزوده مبلغی را برای پایش تصویری در شهر‌های بزرگ یاسوج، دهدشت و گچساران هزینه کند و در سایر مناطق استان به تناسب، به سیستم پایش تصویری مجهز شوند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی برای تامین امنیت مردم و کاهش سرقت‌ها خاطرنشان کرد: آمار ارائه شده نیروی انتظامی در بسیاری از شاخص‌ها از جمله نسبت جرائم، سرقت‌ها و سایر موارد رو به کاهش و امیدوار کننده است.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص سرقت از عشایر گفت: به دلیل پراکندگی عشایر امکان پوشش نیروی انتظامی به حد کافی نیست و موضوع سرقت از درون خود عشایر نیز چاره اندشی شود.

احمدزاده با اشاره به اینکه طبق گزارش نیروی انتظامی سرقت احشام در برخی مناطق استان کاهش داشته است، خاطرنشان کرد: چهار و ۵۰۰ کیلومتر جاده عشایری در استان وجود دارد و اماکن پوشش این منطق توسط نیروی انتظامی وجود ندارد و باید از ظرفیت بسیج عشایر و طوایف مختلف عشایر برای کاهش سرقت احشام عشایر استفاده شود.

وی در خصوص گزارش مطرح شده نیروی انتظامی از وضعیت جاده پاتاوه به دهدشت، گفت: دیداری با وزیر راه و شهرسازی داشتیم که دستور داد موضوع روشنایی و تهویه تونل‌های این محور به قید قوریت نصب شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در خصوص تقاطع گندی خوری نیز یادآور شد: این تقاطع و تقاطع سوق هر چه سریعتر توسط راهداری به مناقصه گذاشته شوند و راهداری و راه و شهرسازی دستور وزیر را سریعا اجرایی کنند تا نظر نیروی انتظامی جلب شود. /تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سوریه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)