اقتصاد روسیه شتاب گرفت


بانکداری ایرانی-یک نظرسنجی تجاری نشان داد که فعالیت در بخش تولید روسیه در دسامبر با سریعترین سرعت خود در حدود هفت سال گذشته گسترش یافت، اگرچه سفارشات صادراتی جدید برای دومین ماه متوالی کاهشی شد. به گزارش ایسنا، شاخص مدیران خرید جهانی اس‌اندپی...

اقتصاد روسیه شتاب گرفت

بانکداری ایرانی-یک نظرسنجی تجاری نشان داد که فعالیت در بخش تولید روسیه در دسامبر با سریعترین سرعت خود در حدود هفت سال گذشته گسترش یافت، اگرچه سفارشات صادراتی جدید برای دومین ماه متوالی کاهشی شد.

به گزارش ایسنا، شاخص مدیران خرید جهانی اس‌اندپی برای بخش تولید از ۵۳.۸ در ماه نوامبر به ۵۴.۶ در دسامبر افزایش یافت و بیشتر از مرز ۵۰ حرکت کرد که انبساط را از انقباض جدا می‌کند و این بالاترین میزان از ژانویه ۲۰۱۷ بود.

تولید با سریع‌ترین سرعت در هفت ماه گذشته افزایش یافت و سفارشات جدید نیز دوباره به شدت افزایش یافت. اس‌اندپی گلوبال در بیانیه ای اعلام کرد تقاضای بیشتر مشتریان عمدتاً بر بازار داخلی متمرکز بود، با این حال، سفارشات صادراتی جدید برای دومین ماه متوالی کاهش یافت.

تولیدکنندگان همچنان با نوسانات لجستیکی به دلیل تحریم‌های غرب و گرانی کالاهای وارداتی مقابله می‌کنند که به دلیل کاهش روبل ضعیف و تورم بالا با مشکل مواجه شده است. اس‌اندپی گلوبال گفت: این نظرسنجی نشان داد که نرخ تورم در حال کاهش است.

طبق گزارش رویترز، با وجود کمبود نیروی کار در روسیه، با نرخ بیکاری در پایین‌ترین سطح ۲.۹ درصد، شرکت‌ها تعداد کارکنان خود را افزایش دادند تا تلاش کنند تا حجم کار را کاهش دهند، اگرچه شرکت‌ها نسبت به آینده خوش بین بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک