کشف 2 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در شهرری


کشف 2 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در شهرری

حوادث رکنا: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از 2 میلیارد تومان برآورد نموده اند.

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 1 میلیون قلم انواع کالاهای قاچاق خبرداد و گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده خیابان شهید رجایی شدند.

ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری کالای خارجی در انباری در آدرس خیابان شهید رجایی جنوب، خیابان شهدای ترانسفو، کوچه چهارم تخلیه و دپو گردیده که کالای خارجی به وسیله وانت به بازار ارسال می نماید.

جناب سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی که مشخص گردید محل یک باب انبار کالا بوده که در سامانه انبارها نیز ثبت نگردیده و مشاهده می نمایند مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، چراغ قوه، لوازم التحریر خارجی در محل دپو و سند گمرکی مربوط به چسب موش بوده که همخوانی نداشته و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی می باشد.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل: تعداد 751040 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، 3840 عدد چراغ قوه، 166680 عدد لوازم التحریر خارجی تولید کشور چین بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 2 میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می گردد. از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های 02166747343 ویا 09999871392 تماس بگیرند.


کشف 2 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در شهرری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا