واکنش محمد برزگر به استعفای یحیی گل محمدی


واکنش محمد برزگر به استعفای یحیی گل محمدی

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی گل‌محمدی استعفا می‌کند حتماً همه جوانب را سنجیده است اما امیدوارم این استعفا پذیرفته نشود.

واکنش محمد برزگر به استعفای یحیی گل محمدی

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد برزگر درباره تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته پانزدهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی به دو بخش مختلف تقسیم می‌شد. در نیمه اول پرسپولیس بازی بهتری ارائه داد و به گل هم رسید. با توجه به اینکه میزبان در چند هفته اخیر خوب نتیجه نگرفته بود طبیعی بود که مقابل تماشاگرانش برای کسب نتیجه تلاش کند. بنابراین پرسپولیس با سرعت ملایم پیش رفت و بازی را در نیمه اول در دست گرفت.

وی افزود: در نیمه دوم مس رفسنجان برای جبران نتیجه به میدان آمد و در این کار هم موفق بود. برای آنها که چند هفته نتیجه نگرفتند، مساوی کافی بود. ضمن اینکه طبق قاعده کلی هر تیمی مقابل استقلال و پرسپولیس قرار بگیرد با فشار مضاعفی روبه‌رو می‌شود. از قبل بازی پیش‌بینی می‌کردم که مس رفسنجان از نظر روحی- روانی می‌تواند تیم خطرناکی باشد. با این حال پرسپولیس باید تمام هم و غم خود را برای پیروزی در این مسابقه به کار می‌برد. شاید تاکتیک یحیی گل‌محمدی در این مسابقه جواب نداد.

برزگر در مورد مشکلات خط حمله پرسپولیس عنوان کرد: تیم نیاز به مهاجم دارد. اگر جذب لوکادیا قطعی شود، او می‌تواند بخش زیادی از مشکلات خط حمله سرخپوشان را حل کند. در حال حاضر نبود مهاجم گلزن و مدافع میانی، پرسپولیس را آزار می‌دهد. با این حال هواداران باید صبور باشند.

وی درباره نقاط ضعف خط دفاع پرسپولیس تصریح کرد: بعد از مصدومیت بعضی نفرات مانند مرتضی پورعلی‌گنجی، تیم به یک مدافع میانی شش دانگ نیاز دارد. در سمت چپ دفاعی هم محمدمهدی احمدی از نظر فنی مورد پسند و علاقه‌ام است. ای کاش یحیی گل‌محمدی زودتر از اینها به او فرصت می‌داد و به صورت پله پله او را به ترکیب اصلی می‌آورد تا کامل جا بیفتد.

برزگر درباره استعفای یحیی گل‌محمدی از هدایت پرسپولیس عنوان کرد: وقتی یحیی گل‌محمدی استعفا می‌کند حتماً همه جوانب را سنجیده است. او قطعاً شرایط پرسپولیس را بهتر از همه ما می‌داند اما امیدوارم این استعفا قطعی نشود و به تیم بازگردد. ای کاش باشگاه با این استعفا موافقت نکند./تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حاشیه های ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان