هشدار جمهوری اسلامی به مسئولان؛ روس‌ها در ناجوانمردی شهره آفاقند


هشدار جمهوری اسلامی به مسئولان؛ روس‌ها در ناجوانمردی شهره آفاقند

روزنامه جمهوری اسلامی با انتقاد از رفتار‌های روسیه در ماه‌های اخیر و اشاره به موضع جنجالی این کشور درباره جزایر سه گانه، مسئولین امر را به بازیابی در مواضع گذشته خود دعوت کرده و نوشت: مواضع روس‌ها باید برای مسئولین پندآموز باشد که تمام تخم مرغ‌هایشان را در سبد مسکو گذاشته‌اند و به نصایح خیرخواهان که آن‌ها را به سیاست متوازن در روابط بین‌الملل دعوت می‌کنند بی‌اعتنا هستند.

جمهوری اسلامی نوشت: دولتمردان روسیه علیرغم لاف دوستی که با ایران می‌زنند، در جنگ غزه با ایران صد درصد اختلاف نظر دارند و با آمریکا هم‌موضع هستند.

داشتن چنین موضعی از ساکنان کرملین به هیچ وجه غیرمنتظره نیست. روس‌ها در بدعهدی، ناجوانمردی، ترجیح دادن منافع خود بر منافع دیگران و برای تأمین منافع خود همه چیز دیگران را قربانی کردن، شهره آفاقند و در این موارد، تفاوتی با آمریکا و انگلیس و چین و صهیونیست‌ها ندارند.

نمونه روشن این مدعا را در خیانتی که دولت روسیه در همین چند ماه اخیر دو بار در همراهی با امارات و انکار تمامیت ارضی ایران درخصوص جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس نشان داد دیده‌ایم. ضربه‌ای که روس‌ها به ایران در ماجرا‌های پرغصه جنگ اوکراین وارد کرده‌اند نیز نمونه‌ای دیگر است.

این مواضع روس‌ها اگر قابل تأمل هستند که واقعاً هستند، باید برای مسئولین نظام جمهوری اسلامی پندآموز باشند که تمام تخم مرغ‌هایشان را در سبد مسکو گذاشته‌اند و به نصایح خیرخواهان که آن‌ها را به سیاست متوازن در روابط بین‌الملل دعوت می‌کنند بی‌اعتنا هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان