هشدار پلیس فتا درباره اینترنت رایگان دولت


هشدار پلیس فتا درباره اینترنت رایگان دولت

رییس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا فراجا به شهروندان توصیه کرد: بسته اینترنت رایگان را صرفا از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند فعال کنند.

به گزارش مشرق، سرهنگ مصطفی نوروزی اظهار داشت: بسته اینترنت رایگان اختصاص داده شده به کاربران از سوی دولت صرفاً از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir قابل فعال سازی است .

رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا فراجا ادامه داد: هرگونه اطلاع رسانی در این خصوص فقط از طریق سر شماره پیامکی CRA.ir انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: شهروندان توجه داشته باشند هر گونه پیام دریافتی در این زمینه از شماره‌های شخصی و یا شبکه‌های اجتماعی قطعاً از سوی مجرمین ارسال شده و با هدف کلاهبرداری و خالی نمودن حساب‌های بانکی است؛ لذا موکداً به این پیام‌ها توجه ننموده و از باز کردن هر گونه لینک و یا نصب برنامه‌های اندرویدی با این عنوان خودداری نمایند.

سرهنگ نوروزی عنوان داشت: سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتیwww.cyberpolice.gov.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویدادهای سایبری را از این سایت دنبال کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجموعه جمله و متن در مورد شهادت و شهیدان وطن