بهترین رستوران برای برگزاری جشن تولد کودکان کجاست؟‌


کسانی که تجربه برگزاری جشن تولد برای کودکان به‌خصوص با حضور هم سن و سالان آن‌ها در منزل را دارند، به‌خوبی از چالش‌های این مراسم آگاه هستند. محدودیت‌های زندگی آپارتمانی برای برگزاری جشن از یک سو و مشکلات تدارک دیدن...

بهترین رستوران برای برگزاری جشن تولد کودکان کجاست؟‌

کسانی که تجربه برگزاری جشن تولد برای کودکان به‌خصوص با حضور هم سن و سالان آن‌ها در منزل را دارند، به‌خوبی از چالش‌های این مراسم آگاه هستند. محدودیت‌های زندگی آپارتمانی برای برگزاری جشن از یک سو و مشکلات تدارک دیدن مقدمات پذیرایی و نظافت منزل پس از جشن از سویی دیگر باعث می‌شود که بسیاری از خانواده‌ها، عطای برپایین جشن تولد در منزل را به لقای آن ببخشند.

ایده بهتر، برگزاری جشن تولد برای کودکان در محیطی مانند رستوران است. البت پیدا کردن رستوران مناسب هم دغدغه‌های زیادی را برای والدین به همراه دارد. به‌همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب به معرفی بهترین رستوران برگزاری جشن تولد بپردازیم. حتما تا پایان این مطلب را دنبال کنید.

مجموعه رستوران‌های ارکیده، بهترین رستوران برای برگزاری جشن تولد کودکان

خیلی از مناسبت‌ها در سال هستند که زنده نگه‌داشتن یاد آن‌ها برای ما خوشایند است؛ اما در این بین تولد فرزندان با هر مناسبت دیگری تفاوت دارد. روز تولد، یک روز پر از خیال و آرزو است. خاص و متفاوت بودن در چنین روزی برازنده هر کودکی است. با انتخاب بهترین رستوران برای تولد، این روز را به‌خاطره‌انگیزترین اتفاق زندگی فرزندتان در سال تبدیل ‌می‌کنید. در مجموعه رستوران‌های‌ ارکیده، می‌توانید رویایی‌ترین جشن تولد را برای فرزند خود برگزاری کنید.

این رستوران 10 شعبه فعال در 5 استان تهران، البرز، مازندران، گیلان و اصفهان دارد. امکان برگزاری جشن تولد در همه شعبه‌های ارکیده فراهم است. شاید رستوران‌های زیادی باشند که خدمات برگزاری جشن تولد را ارائه کنند؛ اما بسیاری از آن‌ها محدودیت‌های مختلفی را برای برگزاری جشن تولد در رستوران خود در نظر می‌گیرند.

چرا ارکیده را برای برپایی جشن تولد کودکان انتخاب کنیم؟

مهم‌ترین دلیل انتخاب رستوران ارکیده برای برگزاری جشن تولد کودکان، باز بودن دست شما در اجرای برنامه‌هایی است که در ذهن دارید. اگر دوست دارید که فرزندتان در روز جشن تولدش در نهایت آزادی به شادی بپردازد، ارکیده بهترین گزینه پیش روی شماست. در اینجا به مرور برخی از مهم‌ترین خدمات رستوران ارکیده ویژه جشن تولد کودکان می‌پردازیم.

اجرای تم اختصاصی تولد کودکان

کودک شما عاشق کدام شخصیت کارتونی است؟ شما می‌توانید اجرای تم اختصاصی تولد کودکان را با طرح مد نظر در رستوران ارکیده سفارش دهید. اگر ایده خاصی هم برای این منظور ندارید، می‌توانید روی راهنمایی مشاوران حرفه‌ای برگزاری مراسم در رستوران ارکیده حساب ویژه‌ای باز کنید. علاوه بر اجرای دکوراسیون اختصاصی، امکان میزآرایی و همچنین چیدمان وسایل و خوراکی‌ها با طرح اختصاصی تم تولد در ارکیده وجود دارد.

بهترین رستوران برای برگزاری جشن تولد کودکان کجاست؟‌

خانه بازی کودکان

برخی از شعبه‌های رستوران ارکیده، خانه بازی اختصاصی کودکان دارند. این خانه‌های بازی برای جشن تولد کودکان به‌طور ویژه آماده می‌شود. با توجه به اینکه معمولا در تولد کودکان، بخش قابل توجهی از مهمانان را هم‌سن‌و‌سالان بچه‌ها تشکیل می‌دهند، حضور در خانه بازی می‌تواند لذت این مراسم را برای آن‌ها چند برابر کند.

اجرای گریم اختصاصی کودکان

یکی از خدمات ویژه رستوران ارکیده در برگزاری جشن تولد برای کودکان،‌ اجرای گریم اختصاصی رایگان است. مربیان حرفه‌ای در رستوران ارکیده برای این منظور حضور دارند و گریم اختصاصی کودکان را انجام می‌دهند. تجربه نشان داده است که بچه‌ها از این ایده خیلی استقبال می‌کنند. ضمن اینکه اجرای گریم اختصاصی در ثبت تصاویر یادگاری خاطره انگیز از این جشن باشکوه به شما کمک می‌کند.

اجرای موسیقی زنده

اجرای موسیقی زنده در شعب مختلف رستوران ارکیده هم پای ثابت برنامه‌های این مجموع است. معمولا در شعبه‌های مختلف اجرای موسیقی زنده با پیانو صورت می‌گیرد. نوازنده‌های ماهر در رستوران ارکیده، اجرای موسیقی زنده مناسب جشن تولد کودکان را هم به‌بهترین شکل ممکن بر عهده می‌گیرند. در عین حال امکان اجرای موسیقی‌های مد نظر شما هم وجود دارد که باید از قبل هماهنگی‌های لازم را در این زمینه انجام دهید. آوای خوش موسیقی در فضای سالن رستوران ارکیده، شادی و نشاط مراسم تولد را برای کودکان دو چندان می‌کند.

اجرای نمایش عروسکی ویژه کودکان

یکی دیگر از برنامه‌های ویژه ارکیده برای جشن تولد کودکان، اجرای نمایش عروسکی است. عروسک‌هایی که از محبوب‌ترین کاراکترهای کارتونی کودکان هستند و با حضور در فضای رستوران و اجرای نمایش اختصاصی، حال و هوای فوق‌العاده‌ای را به جشن تولد می‌دهند. برگزاری نمایش‌های عروسکی در جشن تولدهای قبلی رستوران ارکیده، نشان می‌دهد که این برنامه خاص‌ترین بخش مراسم تولد برای کودکان است.

بهترین رستوران برای برگزاری جشن تولد کودکان کجاست؟‌

پذیرایی با خوراکی‌های جذاب و مورد علاقه کودکان

جشن تولد برای کودکان در کنار شادی و نشاط بی‌حد‌ومرزی که دارد، با تجربه خوراکی‌های خوشمزه و منحصربه‌فرد هم همراه است. خوراکی‌هایی که محدود به کیک تولد نمی‌شوند و انواع و اقسام نوشیدنی‌های هیجان انگیز، بستنی‌های رنگارنگ و خوشمزه و تنقلات محبوب را هم در بر می‌گیرند.

بهترین رستوران برای برگزاری جشن تولد کودکان کجاست؟‌

علاوه بر آن پایان جشن تولد می‌تواند با صرف یک غذای خاص و درجه یک در رستوران ارکیده همراه باشد. انواع و اقسام غذاهای اصیل ایرانی به‌همراه غذاهای فرنگی محبوب کودکان مانند پاستا، مرغ سوخاری و جوجه چینی در منوی رستوران ارکیده به چشم می‌خورند. در تمام شعب رستوران ارکیده نیز وسایل پذیرایی اختصاصی برای کودکان وجود دارد تا این مهمانان ویژه از حضور در رستوران در جشن تولد نهایت لذت را ببرند.

راهنمای رزرو رستوران ارکیده برای جشن تولد کودکان

برای برگزاری جشن تولد کودکان در هر یک از شعب رستوران ارکیده لازم است که از قبل هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. در گام اول باید سری به سایت ارکیده بزنید و به‌کمک تور 360 درجه مجازی اختصاصی با فضای هر یک از شعبه‌های این رستوران آشنا شوید. پس از انتخاب شعبه مد نظر می‌توانید با واحد پشتیبانی ارکیده به شماره 09123141900 تماس بگیرید. کارشناسان ارکیده راهنمایی لازم برای برگزاری جشن تولد را در اختیار شما قرار می‌دهند. خاص‌ترین جشن تولد عمر فرزند خود را در رستوران ارکیده برگزار کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!