قتل جوان 22 ساله با سلاح سرد در کافه


قتل جوان 22 ساله با سلاح سرد در کافه

رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتل یک جوان ۲۲ ساله در جنوب شهر تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر فوت جوانی ۲۲ ساله در یکی از بیمارستان‌های جنوب شهر تهران به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با مراجعه به بیمارستان مورد نظر در تن پیمایی از مقتول آثار یک جراحت عمیق در قسمت شکم متوفی مشاهده کردند و سپس با استفاده از روش‌های میدانی دریافتند؛ مقتول از یک کافه در همان جنوب شهر تهران در محدوده شهر ری پس از درگیری و نزاع داخل کافه به صورت زخمی خارج شده و به بیمارستان مراجعه کرده است.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه با توجه به حساسیت موضوع اقدامات اطلاعاتی و کارآگاهی گسترده را آغاز کردند و موفق شدند هویت و مخفیگاه ۶ تن از اعضای شرکت کننده در این نزاع را شناسایی کنند و پس از هماهنگی‌های قضائی متهم اصلی پرونده را به همراه سایر متهمان در مخفیگاهش در جنوب تهران دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی انتقال دهند.

رئیس پلیس آگاهی تهران در ادامه عنوان کرد: متهمان در پی جویی های انتظامی به وقوع درگیری و نزاع خونین در کافه معترف و متهم اصلی پرونده نیز به قتل جوان ۲۲ ساله با استفاده از سلاح سرد مصرف شد.

سردار ولی پور گودرزی در پایان با اشاره با دستور قضائی قاتل پرونده در اختیار اداره دهم آگاهی قرار گرفت خاطرنشان کرد: سایر افراد دستگیر شده پس از تکمیل تحقیقات پلیسی آزاد شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید