هشدار پلیس درباره اینترنت رایگان دولت


هشدار پلیس درباره اینترنت رایگان دولت

پلیس فتا: بسته اینترنت رایگان اختصاص داده‌شده به کاربران از سوی دولت صرفا از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir قابل فعال‌سازی است.

رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان‌یافته پلیس فتا گفت: هرگونه پیام دریافتی در زمینه فعال‌سازی اینترنت اهدایی دولت از شماره‌های شخصی یا شبکه‌های اجتماعی قطعا از سوی مجرمین ارسال شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ مصطفی نوروزی رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان‌یافته پلیس فتا فراجا اظهار داشت: بسته اینترنت رایگان اختصاص داده‌شده به کاربران از سوی دولت صرفا از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir قابل فعال‌سازی است.

رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان‌یافته پلیس فتا فراجا ادامه داد: هرگونه اطلاع‌رسانی در این خصوص فقط از طریق سرشماره پیامکی CRA.ir انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: شهروندان توجه داشته باشند هرگونه پیام دریافتی در این زمینه از شماره‌های شخصی یا شبکه‌های اجتماعی قطعا از سوی مجرمین ارسال شده و با هدف کلاهبرداری و خالی کردن حساب‌های بانکی است؛ لذا موکدا به این پیام‌ها توجه نکنند و از باز کردن هرگونه لینک یا نصب برنامه‌های اندروید با این عنوان خودداری کنند.

سرهنگ نوروزی بیان داشت: سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.gov.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویداد‌های سایبری را از این سایت دنبال کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی