تبریک روز زن همسر آقای خواننده / عکس مادر و مادر زن بابک جهانبخش


تبریک روز زن همسر آقای خواننده / عکس مادر و مادر زن بابک جهانبخش

بابک جهانبخش به مناسبت روز مادر در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکس مادر و مادر زن خود این روز را تبریک گفت. بابک جهانبخش متولد ۱ فروردین ۱۳۶۲ ، خواننده و آهنگساز است. عکس مادر و مادر زن بابک جهانبخش تحصیلات...

تبریک روز زن همسر آقای خواننده / عکس مادر و مادر زن بابک جهانبخش

بابک جهانبخش به مناسبت روز مادر در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکس مادر و مادر زن خود این روز را تبریک گفت. بابک جهانبخش متولد ۱ فروردین ۱۳۶۲ ، خواننده و آهنگساز است.

عکس مادر و مادر زن بابک جهانبخش

تبریک روز زن همسر آقای خواننده / عکس مادر و مادر زن بابک جهانبخش

تحصیلات بابک جهانبخش

دانش آموخته رشته صداگذاری موسیقی است که ابتدا بعنوان فوتبالیست شروع کرد سپس وارد موسیقی شد .

بابک جهانبخش در کدام کشور به دنیا آمده است؟

بابک با نام اصلی علی جهانبخش بخاطر تحصیلات پدرش در شهر بوخوم آلمان به دنیا آمد. سال ۱۳۶۷ وقتی ۵ ساله بود زیر نظر اساتید آلمانی در مدرسه موسیقی شهر بوخوم نواختن پیانو را شروع کرد تا اینکه با پایان دانشگاه پدرش به ایران بازگشتند.

همسر اول بابک جهانبخش

بابک جهانبخش در سال ۱۳۸۸ وقتی ۲۶ ساله بود با مروارید شهریاری ازدواج کرد. خانم شهریاری از عوامل برگزار کننده کنسرت جهانبخش در لندن انگلستان بود که این آشنایی از آنجا شروع و به ازدواج ختم شد که ثمره آن یک پسر بنام آرتا است.

ماجرای ازدواج دوم بابک جهانبخش

در روزهای پایانی آذر ۱۳۹۶ بابک جهانبخش با انتشار عکسی دونفره از ازدواج خود با خانم پریا پرتوی فرد طراحی و مدل لباس خبر دارد.

بازی بابک جهانبخش در تیم استقلال

آقای خواننده : وقتی از آلمان برگشتیم از آنجایی که همه خانواده من استقلالی بودند من هم به این تیم علاقمند شدم و بعد در مدرسه فوتبال این باشگاه هم ثبت نام کردم.دفوتبالم هم خوب بود و خوب هم پیشرفت کردم ولی چون خلق و خوی من با بچه هایی که آنجا بودند فرق داشت بعضی بی احترامی ها به من خیلی فشار می آورد. همین باعث شد که دیگر قید فوتبال را بزنم و تمام تلاش خودم را در موسیقی بگذارم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان