اعلام وضعیت آماده‌باش در سفارت‌های اسرائیل


اعلام وضعیت آماده‌باش در سفارت‌های اسرائیل

بعد از آماده‌باش ارتش و نهاد‌های نظامی اسرائیل، شبکه تلویزیونی کان امروز پنجشنبه خبر داد تل‌آویو از همه سفارتخانه‌هایش خواسته سطح هوشیاری خود را افزایش دهند.

آماده‌باش ارتش و تقویت سامانه گنبد آهنین در مرز با لبنان و حالا آماده‌باش سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در سراسر جهان، نشان‌دهنده تکاپوی اسرائیل در روز‌های اخیر است.

به گزارش فارس، شبکه تلویزیونی کان اسرائیل امروز پنجشنبه گزارش داد «از همه سفارتخانه‌ها و نهاد‌های اسرائیلی و یهودی خواسته شد تا سطح هوشیاری خود را افزایش دهند»؛ اقداماتی که بعد از ترور نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس صالح العاروری در حمله پهپادی سه‌شنبه به دفتر این جنبش در بیروت انجام می‌شود.

دبیرکل حزب‌الله لبنان سید حسن نصرالله در سخنرانی شب گذشته گفت «ترور شیخ صالح العاروری جنایتی خطرناک است که بدون پاسخ و مجازات نخواهد بود. گذر روز‌ها و شب‌ها و میدان جنگ است که این را ثابت خواهد کرد».

حزب‌الله لبنان ۲۵ آذر و در هفتادویکمین روز جنگ غزه با انتشار جدیدترین آمار از عملکرد خود در جبهه شمالی رژیم صهیونیستی، از درهم کوبیدن ۵۹ مقر و پایگاه نظامی اسرائیل خبر داد.

رسانه‌های اسرائیلی امروز گزارش دادند تل‌آویو علاوه بر سفارتخانه‌ها، از نیروی هوایی و نیرو‌های مستقر در مرز با لبنان خواست سطح آماده‌باش خود را افزایش دهند. کابینه امنیتی اسرائیل هم قرار است امشب در نشستی ویژه تحولات جاری پس از ترور العاروری را بررسی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی