رئیسی: آمران، مباشران و عاملان جنایت کرمان قطعا مجازات خواهند شد


رئیسی: آمران، مباشران و عاملان جنایت کرمان قطعا مجازات خواهند شد

رئیس جمهور در پاسخ به تماس تلفنی همتای صربستانی خود، از ابراز همدردی دولت و ملت صربستان با جمهوری اسلامی ایران تشکر و بر مجازات قطعی آمران، مباشران و عاملان این جنایت تاکید کرد.

رئیسی: آمران، مباشران و عاملان جنایت کرمان قطعا مجازات خواهند شد

به گزارش راهبرد معاصر، در پی جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان «الکساندر ووچیچ» رئیس جمهور صربستان در تماس تلفنی با دکتر سید ابراهیم رئیسی ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و ابراز مراتب تسلیت و همدردی دولت و ملت صربستان با دولت و ملت ایران، ابراز امیدواری کرد که هر چه زودتر آمران و عاملان این جنایت به دست عدالت و قانون سپرده شوند.

رئیس جمهور صربستان با اشاره به اینکه کشورش در مبارزه با تروریسم در کنار ایران ایستاده است، بر علاقمندی صربستان برای توسعه همکاری‌ها با ایران تاکید کرد.

رئیسی نیز در این گفتگوی تلفنی، از ابراز همدردی دولت و ملت صربستان با جمهوری اسلامی ایران تشکر و بر مجازات قطعی آمران، مباشران و عاملان این جنایت تاکید کرد.

رئیسی با بیان اینکه این اقدامات بزدلانه ملت بزرگ ایران را از اهداف بلند خود در مقابله با ظلم، ستم و بی‌عدالتی باز نخواهد داشت،‌ تصریح کرد: هیچگونه حمایت و پشتیبانی از سوی هیچ قدرتی برای عوامل دخیل در این جنایت حاشیه امن ایجاد نخواهد کرد./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا