بمب گذاری و شهادت مردم از روی استیصال دشمن است


بمب گذاری و شهادت مردم از روی استیصال دشمن است

رکنا سیاسی: جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ‌این بمب گذاری کردن و شهید کردن کودکان و مردم از روی استیصال و انفعال است.

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، سردار علی فدوی شامگاه ۱۴ دی ماه در یادواره شهدای شهرستان جیرفت و چهارمین سالگرد شهید سلیمانی، گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت امام حسین (ع) و الگو گرفتن از قیام آن حضرت، توسط امام خمینی (ره) نهضت اسلامی شکل گرفت و همه ملت پشت سر امام خود آمدند و بهمن ۵۷ انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و اکنون قریب ۴۵ سال است که این انقلاب پر قدرت به مسیر خود ادامه می دهد.

وی افزود: پس از بنیان گذار انقلاب اسلامی، امام حاضر حضرت آیت الله خامنه ای قریب ۳۵ سال است که امامت و رهبری این حکومت اسلامی را بر عهده دارد و روزی به صاحب اصلی آن یعنی ولی عصر (عج) تحویل داده خواهد شد و تحقق این مهم، پای کار نظام بودن و پیروی از ولایت است.

وی با باین این که باید پیرو ولایت بود ولایتی که همان ولایت رسول الله (ص) و معصوم (ع) است، گفت: این عقیده ای است که بنیان گذار انقلاب اسلامی به ما تعلیم داده است و تا این روند برقرار است سیر پر قدرت انقلاب اسلامی ادامه دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دلدادگان انقلاب اسلامی هر روز بیشتر می شوند، اضافه کرد: این دلدادگان حق و حقیقت نه تنها در جغرافیای انقلاب اسلامی بلکه در پهنای دنیا هر روز بیشتر می شوند و همه پیروان امامین انقلاب اسلامی با پیروی از امیرالمومنین (ع) بر این پیمان دلدادگی هستند، گرچه تعدادی در این راه شهید شده اند اما خیل عظیمی منتظر هستند.

سردار فدوی با اشاره به برگزاری یادواره های شهدا در سطح کشور، اظهار کرد: در طول سال ۵۰ هزار مجلس به یاد شهدا برگزار می‌شود تا آنهایی که منتظر هستند از آنهایی که به‌ فوز عظیم شهادت رسیده اند کمک بگیرند تا به تکالیف شان عمل کنند.

وی با بیان اینکه در ۲۲ بهمن ماه سال جاری ۴۶ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را جشن خواهیم گرفت، افزود: شیطان بزرگ یعنی آمریکا و همفکرانش از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره در ستیز و دشمنی با این انقلاب همه توان خود را بکار می برند و دشمنان حتی یک روز از دشمنی و خباثت با انقلاب اسلامی فرو گذار نکرده اما انقلاب اسلامی همان اسلامی است که آخرین دین خداست پیامبر ما آخرین پیامبر خدا و قرآن کریم آخرین کتابی است که خدا برای بندگانش آفریده است برای همین ما دائم شاهد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شهادت جمعی از هم وطنان طی روزهای اخیر در مسیر گلزار شهدای شهر کرمان گفت: مردم دلداده به زیارت می روند، این بمب گذاری کردن و شهید کردن کودکان و مردم از روی استیصال و انفعال است و دشمن تا به امروز در دشمنی با ایران اسلامی نتوانسته یک پیروزی به دست بیاورد، اگر به پیروزی دست یافته بود با امپراطوری رسانه ای که در اختیار دارد گوش دنیا را کر می کرد.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی، امروز دست جبهه مقاومت پر است، گفت: در جنگ غزه خبیثان عالم شکست خوردند و نتوانستند حتی یک تصویری نشان دهند که رزمنده ای از حماس را شهید و یا اسیر کرده باشد اما هر روز به کشته ها و ضرباتی که به ادوات جنگی شان وارد می شود، اعتراف دارند و وعده خدا حق است و در آن تخلفی نیست و در آیات متعددی آمده که خداوند می فرماید؛ اگر شما مومنین تکالیف خود را انجام دهید نتایج را من اعلام می کنم، این مهم را ۴۵ سال است می بینیم و تجلی آن در جبهه ام القری جمهوری اسلامی دیده ایم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آنهایی که تصور نمی کردند روزی بتوانند در مقابل ابر قدرت ها بایستند وقتی در مدار حق انقلاب اسلامی قرار گرفتند، بزرگ و مقتدر شدند و توانستند در برابر ابر قدرت های دنیا قد عمل کنند و پیروز شوند و دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی بر علیه ما اقدام کرده اند، اما امروز اقداماتشان از روی استیصال و انفعال است که در مورد جمهوری اسلامی اقدامی مذبوحانه انجام می دهند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز جبهه حق به اوج قدرت رسیده است و اساس و مبناهای دشمن صهیونیستی را تحت تاثیر قرار داده که خودشان اذعان دارند در پایان کار هستیم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمود؛ شهید سلیمانی یک مکتب بود، تاکید کرد: ما باید سبک و روال زندگی و تکالیف خودمان را درست انجام دهیم که اگر درست انجام دهیم همان کسانی خواهیم بود که مصداق تحقیق وعده خدا حق است.


بمب گذاری و شهادت مردم از روی استیصال دشمن است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی