MSI لپ‌تاپ گیمینگ و همه‌چیز تمام TITAN 18 HX را معرفی کرد؛ با پردازنده Core i9-14900HX، کارت گرافیک RTX 4090 و آداپتور 400 وات!


MSI لپ‌تاپ گیمینگ و همه‌چیز تمام TITAN 18 HX را معرفی کرد؛ با پردازنده Core i9-14900HX، کارت گرافیک RTX 4090 و آداپتور 400 وات!

چندی قبل بود که MSI نخستین جزییات از لپ‌تاپ پرچمدار و گیمینگ TITAN 18 HX را منتشر کرد. اما این شرکت امروز با انتشار جزییات کاملی از این لپ‌تاپ قدرتمند قیمت و ویژگی‌های کلیدی آن را هم اعلام کرد. در این مطلب منتشر شده از سوی MSI می‌توان تصاویر...

چندی قبل بود که MSI نخستین جزییات از لپ‌تاپ پرچمدار و گیمینگ TITAN 18 HX را منتشر کرد. اما این شرکت امروز با انتشار جزییات کاملی از این لپ‌تاپ قدرتمند قیمت و ویژگی‌های کلیدی آن را هم اعلام کرد. در این مطلب منتشر شده از سوی MSI می‌توان تصاویر کاملی از این لپ‌تاپ گیمینگ پیشرفته را هم مشاهده کرد.

MSI تاکنون اعلام کرده بود که لپ‌تاپ گیمینگ و قدرتمند TITAN 18 HX قرار است برای نخستین بار در دنیا با نمایشگر 18 اینچی Mini LED که به وضوح 4K و نرخ بروزرسانی 120 هرتزی مجهز است عرضه شود. این شرکت همچنین عنوان کرده بود که این پنل، بهترین و قدرتمندترین نمایشگری است که تاکنون در دنیای لپ‌ تاپ‌ها به کار گرفته شده است. اگرچه در آن زمان اطلاعات رسمی دیگری در مورد این لپ‌تاپ در دسترس قرار نگرفت اما MSI امروز با انتشار مطلبی این محصول جدید خود را به صورت رسمی معرفی کرد.

براساس گزارش منتشر شده از سوی Videocardz، لپ‌تاپ گیمینگ و قدرتمند TITAN 18 HX بالاخره امروز به صورت رسمی معرفی شد. بنا به گفته MSI نمایشگر 18 اینچی و Mini-LED این لپ‌تاپ دارای نرخ بروزرسانی 120 هرتزی است و از حداکثر میزان روشنایی 1000 nits بهره می‌برد. MSI همچنین برای این نمایشگر استاندارد VESA DisplayHDR 1000 را در نظر گرفته است. این لپ‌تاپ همچنین دارای شش اسپیکر قدرتمند است که توسط شرکت Dynaudio طراحی و تولید شده است.

کاربران همچنین می‌توانند در لپ‌تاپ قدرتمند TITAN 18 HX یکی از بهترین پردازنده‌های نسل چهاردهمی اینتل یعنی پردازنده 24 هسته‌ای Core i9-14900HX را در اختیار داشته باشند که سرعت آن در حالت Boost می‌تواند به 5.8 گیگاهرتز نیز برسد. در بخش کارت گرافیک دو انتخاب پیش‌روی کاربران است و آن‌ها بنا به نیاز خود می‌توانند این لپ‌تاپ را به یکی از کارت‌های گرافیک RTX 4090 یا RTX 4080 مجهز کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید