شهادت 20 دانش‌آموز در حادثه تروریستی کرمان


شهادت 20 دانش‌آموز در حادثه تروریستی کرمان

مشاور امور شاهد و ایثارگران وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که در جریان انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان، حدود ۲۰ دانش آموز کرمانی به شهادت رسیدند.

زهرا مظفردرباره آمار شهدای دانش آموز که طی انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان به شهادت رسیدند، اظهار کرد: طبق اطلاعاتی که تاکنون به دست ما رسیده است، در بین شهدای انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان یک دانشجو معلم شهیده و حدود ۲۰ دانش آموز شهید وجود دارد.

وی ادامه داد: طبق اسامی که از شهدای دانش آموز در اختیار داریم از یک خانواده چهار شهید دانش آموز در مقطع ابتدایی و از پایه اول، دوم، سوم و پنجم دبستان داریم و از یک خانواده دیگر هم دو فرزند شهید داریم که یکی از فرزندان پایه ششم ابتدایی و دیگری پایه یازدهم هنرستان است. این اتفاق خیلی ناگوار برای خانواده ها و مردم ایران است.

شهادت 20 دانش‌آموز در حادثه تروریستی کرمان

مشاور امور شاهد و ایثارگران وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه طبق آخرین اطلاعاتی که به دست ما رسیده است تمامی این ۲۰ دانش آموز شهید کرمانی هستند، ادامه داد: خانواده‌های ایرانی معمولا با همه اعضا خانواده در مراسمات خاص دینی و مذهبی حاضر می شوند تا فرزندان نیز با این مسائل انقلابی و اسلامی آشنا شوند و این دانش آموزان نیز عموما با خانواده خود در صحنه حاضر بودند که این اتفاق رخ داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان