سیاوش یزدانی در لیست مازاد سپاهان!


سیاوش یزدانی در لیست مازاد سپاهان!

سیاوش یزدانی نیز در لیست خروجی باشگاه سپاهان قرار گرفته است.

سیاوش یزدانی فصل گذشته در پنجره زمستانی پس از ماجراهایی که در استقلال برایش ایجاد شد و ساپینتو او را متهم به خیانت کرد، از استقلال جدا شد و با حواشی زیاد و خبرساز به سپاهان پیوست.

یزدانی در لیگ هفدهم با نظر کرانچار به سپاهان پیوسته بود و پس از دو فصل حضور و درخشش در این تیم به استقلال پیوست و به چهره موردعلاقه‌ای نیز در میان هواداران این تیم تبدیل شد و موفق به کسب عنوان قهرمانی هم با آبی‌پوشان شد، اما جدایی‌اش از این باشگاه چندان خوب پیش نرفت.

سیاوش یزدانی در لیست مازاد سپاهان!

سیاوش در سپاهان به دنبال بازگشت به روزهای اوج بود، ولی مصدومیت امان نداد و او که در نیم فصل دوم فصل گذشته در چندین مسابقه برای طلایی پوشان اصفهانی به میدان رفت و گمان بر این بود که بازیکن ثابت این تیم در فصل جدید شود، به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر که از دوران حضور در استقلال برای او باقی مانده نتوانست به آنچه در ذهن داشت دست پیدا کند!

حالا و در آستانه شروع فصل نقل و انتقالات و در شرایطی که سیاوش بسیاری از بازی‌های نیم فصل اول را به دلیل مصدومیت از دست داد، با تایید منوچهر نیکفر، مدیرعامل سپاهان، این بازیکن نیز در لیست خروجی مورایس قرار گرفته و در زمستان راهی تیم دیگری خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید