امام جمعه اردبیل: شرکت در انتخابات فقط حق نیست بلکه یک مسئولیت تاریخی است


امام جمعه اردبیل: شرکت در انتخابات فقط حق نیست بلکه یک مسئولیت تاریخی است

امام جمعه اردبیل گفت: انتخابات یک مانور ملی در مقابل دشمنان خارجی است این مانور هیچ کمتر از مانور نظامی نیست بلکه خیلی از آن بالاتر است. حضور مردم نشان می‌دهد که فاصله‌ای بین مردم و نظام وجود ندارد و این دشمن را کاملاً مایوس می‌کند

سید حسن عاملی، امروز، ۱۵ دی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در محل مصلای اردبیل و با حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف برگزار شد، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان و تسلیت شهادت مظلومانه تعدادی از هم وطنان اظهار کرد: حادثه کرمان سند عصبانیت دشمن از اقتدار ایران اسلامی و سند ذلت و عجز دشمن و مظلومیت ملت ماست. دشمن از انفجار و به شهادت رساندن انسان‌های عاشق سردار سلیمانی چه چیزی را دنبال می‌کند؟

به گزارش دیده بان ایران، اگر می‌خواهد از آن سردار بزرگ انتقام بگیرد یقین داشته باشد که دستش نه به سردار و نه به مرام سردار و نه به آثار با عظمت و غرور آفرین سردار نمی‌رسد. اگر با این کشتار می‌خواهد دل خودش را خنک کند یقین بکند با داغ بزرگی که سردار بر دل آن‌ها گذاشته و تمام برنامه‌های آن‌ها را به هم ریخت دل آن‌ها هیچ وقت خنک نخواهد شد.

تصریح کرد: اگر با این کشتار می‌خواهد ملت ما را بترساند یقین کند آنچه در شأن ملت ما و در لغت‌نامه ملت ما نیست، ترس است. ما امت امامی هستیم که فرمود والله به عمرم نترسیدم. پس منتظر بماند تا در موسم انتخابات حضور ملت ما را در صحنه ببیند و این حماقت دشمنان ماست که همیشه در آستانه انتخابات دست به جنایت‌های بزرگ می‌زنند و ملت ما را وادار می‌کنند که در انتخابات دندان طمع آن‌ها را نسبت به کشور عزیز از بیخ و بن بکند.

امام جمعه اردبیل در ادامه با اشاره به سفر اخیر مسئولین ارشد دولت به استان اردبیل و تبیین دستاورد‌های این سفر‌ها اظهار کرد: این هفته سفر وزیر محترم راه و شهرسازی و معاون اجرایی رئیس جمهور به استان پر برکت بود. از طرف خودم و اهالی استان از هر دو بزرگوار تشکر می‌کنم. در این سفر تصمیمات خوبی در خصوص راه‌های مواصلاتی استان و راه‌آهن گرفته شد.

آیت الله عاملی ادامه داد: معاون اجرایی رئیس جمهور محترم کل هزینه اتمام راه‌آهن را که حدود ۷۰۰ میلیارد تومان است قبول کرد و فرمود اگر بیشتر از آن هم باشد تامین می‌کنیم. به همین جهت دستور داد که به خاطر پول هیچ کارگاهی از کارگاه‌های راه آهن تعطیل نشود و کار با تمام توان پیش برود.

وی همچنین در خطبه اول اظهار کرد: بهترین راهکار برای اصلاح امور کشور داشتن یک مجلس قوی با نمایندگان بصیر، دلسوز، کاربلد و حساس به امور مردم، حساس به فساد، مسلط بر قوانین و داشتن خلاقیت در وضع قوانین پیشرفته است. به همین جهت شرکت در انتخابات فقط حق نیست، بلکه یک مسئولیت تاریخی است و هر کس در این باب کوتاهی کند یک فرصت تاریخی را از دست داده و در مسئولیت خطیری کوتاهی کرده است.

خطیب جمعه اردبیل در پایان در این خصوص به نقل از مقام معظم رهبری افزود: انتخابات یک مانور ملی در مقابل دشمنان خارجی است این مانور هیچ کمتر از مانور نظامی نیست بلکه خیلی از آن بالاتر است. حضور مردم نشان می‌دهد که فاصله‌ای بین مردم و نظام وجود ندارد و این دشمن را کاملاً مایوس می‌کند. به همین جهت باید گفت حضور مردم پشتوانه اصلی انقلاب، کشور و امنیت ملی ماست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید