درخواست نمایندگان برای اشد مجازات آمرین حادثه تروریستی کرمان


درخواست نمایندگان برای اشد مجازات آمرین حادثه تروریستی کرمان

نمایندگان مجلس در پی وقوع حادثه تروریستی انفجار در مسیر گلزار شهدای کرمان خواستار اشد مجازات با عامرین این حرکت مذبوحانه شدند.

درخواست نمایندگان برای اشد مجازات آمرین حادثه تروریستی کرمان

به گزارش راهبرد معاصر. نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 17 دی ماه) قوه مقننه در تذکراتی نسبت به وقوع حادثه تروریستی انفجار در مسیر گلزار شهدای کرمان واکنش نشان دادند.

حجت الاسلام احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: این حادثه نشان داد که حقوق بشر صهیونیستی چه معنایی دارد، معنایی جز کشتن کودکان و زنان در قاموس آنها وجود ندارد و بر همگان ثابت شد که حرمت زنان و کودکان کجاست، افتخار میکنیم که در کشوری زندگی می‌کنیم که ترجمان حقوق بشر واقعی بوده و دروغین نیست.

حسن محمدیاری مجلس نیز در خصوص حادثه تروریستی کرمان ادامه داد: آرزوی شکیبایی برای خانواده‌های معزز شهدا و داغدیده دارم، استکبار جهانی با این نسبت که بخواهد به نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم آسیبی وارد کند کورکورانه مبادرت به ترور می‌کند که این حرکت آنها به شدت محکوم است.

در ادامه حجت الاسلام نصراله پژمان فر نماینده مشهد و کلات در مجلس با اشاره به حادثه کرمان بیان کرد: ما نمایندگان مجلس انتظار داریم که اشد مجازات با آمرین این حرکت مذبوحانه صورت گیرد و دشمنان بدانند که به زبونی افتاده‌اند و مسیر خود را با ترور کور ادامه می‌دهند لذا ما انتظار داریم که دستگاه‌های امنیتی با آنها برخورد کنند. همچنین زمانی که طوفان‌الاقصی اتفاق افتاد و رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار دارد این حادثه تلخ در کرمان اتفاق افتاد بنابراین داعش همان رژیم صهیونیستی و رژیم صهیونیستی همان داعش است و نیاز است که با آنها برخورد شود.

همچنین محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس نیز در خصوص این حادثه تروریستی افزود: جریان تکفیری و داعش باید بدانند که هر کجای دنیا باشند مورد تعقیب نظام جمهوری اسلامی قرار دارند و این اقدام تروریستی آنها مطمئناً بی‌پاسخ نخواهد ماند، هرچند با این شهادت‌ها ملت ما هوشیارتر و بیدارتر از گذشته خواهند شد.

عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده مردم سروستان و کوار و خرامه در مجلس نیز با اشاره به این حادثه تروریستی گفت: جنایت بسیار فجیع عده‌ای از خدا بی‌خبر که دین را سپر فجایع و تفکرات غلط خود قرار داده‌اند را تسلیت عرض می‌کنم./ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آسمون مست جنونی هوش مصنوعی