دستگیری 6 متهم در پرونده تخلفات اداری شورای شهر و شهرداری پاکدشت


پروابط عمومی دادگستری پاکدشت در خصوص تشکیل پرونده قضایی برای ۶ متهم در دو پرونده شورای شهر و شهرداری پاکدشت، اعلام کرد؛ در روز‌های اخیر در دو پرونده مجزا ۳ نفر شامل یک نفر از اعضای شورای شهر، کارمند شهرداری پاکدشت و یک نفر کارچاق‌کن بازداشت شدند.

دستگیری 6 متهم در پرونده تخلفات اداری شورای شهر و شهرداری پاکدشت

به گزارش راهبرد معاصر؛ روابط عمومی دادگستری پاکدشت در خصوص تشکیل پرونده قضایی برای ۶ متهم در دو پرونده شورای شهر و شهرداری پاکدشت، اعلام کرد؛ در روز‌های اخیر در دو پرونده مجزا ۳ نفر شامل یک نفر از اعضای شورای شهر، کارمند شهرداری پاکدشت و یک نفر کارچاق‌کن بازداشت شدند.

در این پرونده که مربوط به عضو شورای شهر است، یک نفر از کارکنان شهرداری با قرار ۱۰ میلیارد تومانی و یک نفر کارچاق‌کن در شهرداری که واسطه دریافت رشوه بوده، با قرار موقت روانه زندان شدند.

در پرونده دوم که مربوط به ۳ نفر از اعضای شورا شهر پاکدشت است؛ متهمان شناسایی شده با ضمانت ۲ میلیارد تومانی آزاد هستند.

اتهامات مطرح شده در هر دو پرونده شامل سوءاستفاده از موقعیت شغلی، اعمال‌نفوذ، اخذ رشوه، واسطه‌گری و نیز دریافت رشوه است که میزان رشوه دریافت شده در این پرونده در حد ۳۰۰ میلیون تومان بوده است.

شناسایی این پرونده توسط پلیس امنیت و سربازان گمنام امام زمان (عج) انجام شده و انفصال از خدمت و تعلیق عوامل این پرونده‌ها بر اساس قانون اجرایی خواهد شد. / تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساخت پایگاه جدید بالگردهای روسیه در نزدیکی مرز اوکراین