شلیک خونین به فوتبالیست وسط بازی رسمی ! / آه کشید و روی زمین افتاد !


شلیک خونین به فوتبالیست وسط بازی رسمی ! / آه کشید و روی زمین افتاد !

رکنا: این حادثه عجیب در جریان بازی بین تیم‌های بالیماکی و ریرکراس اتفاق افتاد. طبق گزارش‌های منتشرشده از نشریات ایرلندی، تماشاگران و بازیکنان حاضر در محل خبر داده‌اند که این بازیکن ناگهان فریاد زده و بر روی زمین افتاده است.

به گزارش رکنا در اتفاقی عجیب یک بازیکن فوتبال در جریان مسابقه‌ای در ایرلند هدف گلوله قرار گرفت!

این حادثه عجیب در جریان بازی بین تیم‌های بالیماکی و ریرکراس اتفاق افتاد. طبق گزارش‌های منتشرشده از نشریات ایرلندی، تماشاگران و بازیکنان حاضر در محل خبر داده‌اند که این بازیکن ناگهان فریاد زده و بر روی زمین افتاده است.

بر اساس گزارش‌ها این بازیکن ۳۲ ساله که برای تیم ریرکراس بازی می‌کند، از ناحیه بازو مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. او ابتدا توسط پرسنل اورژانس در ورزشگاه مورد مداوا قرار گرفت و سپس به بیمارستان منتقل شد.

جراحت تهدید جدی نداشت و ساعاتی بعد از بیمارستان مرخص شد اما تا مدتی نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. بازی پس از این اتفاق به حالت تعلیق درآمد تا در زمان دیگری برگزار شود.

منبع تیراندازی کجاست؟

فعلا هیچکس نمی‌داند. تیر ناگهان به او خورده است و کسی نمی‌داند چه کسی گلوله را شلیک کرده است. صحنه اتفاق برای بررسی توسط پلیس پلمپ شده است اما به‌نظر نمی‌رسد سر نخ مهمی به دست بیاید.

پلیس فکر می‌کند ممکن است تیر از سمت زمین‌های کشاورزی کنار ورزشگاه شلیک شده باشد و ممکن است از سمت کسانی باشد که در آن زمان در حال شکار بوده‌اند. پلیس می‌خواهد از کسانی که در آن زمان در اطراف ورزشگاه بوده‌اند بازجویی کند.


شلیک خونین به فوتبالیست وسط بازی رسمی ! / آه کشید و روی زمین افتاد !

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حاشیه های ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی