زمان پیوستن سردار آزمون به تیم ملی در قطر


زمان پیوستن سردار آزمون به تیم ملی در قطر

مربی تیم ملی فوتبال ایران با تاکید اینکه علیرضا بیرانوند و رامین رضائیان مشکلی برای بازی نخواهند داشت، گفت: سردار آزمون بعد از بازی با لاتزیو به جمع ما اضافه خواهد شد.

زمان پیوستن سردار آزمون به تیم ملی در قطر

به گزارش راهبرد معاصر؛ رحمان رضایی با اشاره به شرایط تیم ملی فوتبال ایران در آستانه رقابت‌های جام‌ملت‌های آسیا اظهار کرد: آسیا فوتبالی در مسیر پیشرفت دارد و تیم‌هایی از جمله استرالیا، ژاپن و کره جنوبی فوتبالی فراتر از این قاره را به نمایش می‌گذارند.

وی ادامه داد: کشورهای دیگر هم در حال سرمایه‌گذاری هستند. ضعیف‌ترین تیم‌ها هم پیشرفت کرده‌اند و سطح فوتبال برخی از کشورهای آسیایی در حال نزدیک شدن به اروپا است. در حال حاضر هم شرایط تیم ملی خوب است و امیدواریم بتوانیم در این دوره از مسابقات پاسخ مناسبی به هواداران و حمایت‌هایی که از ما داشته‌اند، بدهیم.

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان یادآور شد: خوشبختانه تیم در شرایط خوبی راهی قطر شده است. علیرضا بیرانوند مشکلی برای تمرین و بازی ندارد و کسالت رامین رضائیان هم برطرف شده است. سردار آزمون هم بعد از بازی با لاتزیو که روز چهارشنبه است، به جمع ما اضافه خواهد شد و مشکلی از این بابت نیست.

تیم ملی فوتبال ایران در هجدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با تیم‌های هنک‌کنگ، امارات و فلسطین همگروه است. شاگردان امیر قلعه‌نویی در نخستین بازی خود روز یکشنبه ۲۴ دی و از ساعت ۲۱ به مصاف فلسطین خواهند رفت، آنها در دومین بازی جمعه ۲۹ دی و از ساعت ۲۱ رو در روی هنک کنگ قرار خواهند گرفت و سه‌شنبه ۳ بهمن در سومین و آخرین بازی مرحله گروهی از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به مصاف امارات خواهند رفت./ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آموزگارم بود