آزادسازی 2 زندانی خانم توسط دانش‌آموز دوم ابتدایی


آزادسازی 2 زندانی خانم توسط دانش‌آموز دوم ابتدایی

دانش‌آموز مراغه‌ای به منظور همدردی با خانواده‌های شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی کرمان، اقدام به آزادسازی دو زندانی جرایم غیرعمد کرد.

آزادسازی 2 زندانی خانم توسط دانش‌آموز دوم ابتدایی

به گزارش راهبرد معاصر؛ دانش‌آموز پایه دوم ابتدایی مدرسه سما شهرستان مراغه در اقدامی خداپسندانه با اهدای هدایای نقدی تولد و شکستن قلکش، موجبات آزادی دو زندانی خانم را فراهم کرد.

محسنی پدر دانش‌آموز نورسان محسنی، هدف از چنین اقدامی را تکریم مقام مادران و زنان و همدردی با خانواده شهدای دانش آموز حادثه تروریستی کرمان عنوان کرد و گفت: نورسان مدام به فکر افراد گرفتار در زندان بود و از من سوال می‌کرد که آیا زندانی خانم هم داریم و آخر سر هم خودش به طور خودجوش و همزمان با فرا رسیدن روز مادر و شنیدن خبر شهادت دانش‌آموزان، چنین تصمیمی گرفت.

وی ادامه داد: ما هم از تصمیم نورسان حمایت کردیم و برای شادی روح شهدای حادثه کرمان به ویژه دانش‌آموزان اقدام به آزادسازی دو زندانی کردیم و امیدواریم این حرکت نمادین گامی برای کمک به هم‌نوعان، آزادی گرفتاران و گره‌گشایی از مشکلات دیگران باشد.

رئیس زندان مراغه نیز در تشریح این خبر، گفت: نورسان محسنی، پس از حضور در زندان مراغه همراه با پدرش، قلک خودش را شکست و با اهدای ۱۵ میلیون تومان، زمینه آزادی دو زندانی را فراهم کرد.

جعفری ادامه داد: از ابتدای سال جاری نزدیک به ۱۵۰ زندانی با مساعدت خیران از زندان مراغه آزاد شده و به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگشته‌اند. / فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط