ساخت فیلم کوتاه «تا ظهر» به پایان رسید


ساخت فیلم کوتاه «تا ظهر» به پایان رسید

فیلم کوتاه «تا ظهر» به نویسندگی و کارگردانی آرش فروزش نژاد و تهیه کنندگی نوید مینایی جاوید ، با فیلم برداری در تهران به کار خود پایان داد.به گزارش دیباچه، داستان تا ظهر درباره مرد جوانی به نام نائینی است که ناخواسته وارد ماجرایی می شود....

فیلم کوتاه «تا ظهر» به نویسندگی و کارگردانی آرش فروزش نژاد و تهیه کنندگی نوید مینایی جاوید ، با فیلم برداری در تهران به کار خود پایان داد.
به گزارش دیباچه، داستان تا ظهر درباره مرد جوانی به نام نائینی است که ناخواسته وارد ماجرایی می شود. او در این ماجرا با خود و شرافت انسانی خود روبرو می شود و بین انسانیت و همکاری با طبقه زورگوی اجتماع یکی را انتخاب می کند.

ساخت فیلم کوتاه «تا ظهر» به پایان رسید

امیر ارسلان خندان، مریم روحانی، حامد آرامی، علی کاشانی، مائده عاشوری، نویدمینایی جاوید بازیگران این فیلم هستند.
همچنین نرگس احمدی دستیار کارگردان و برنامه ریز، رعنا بهرخ منشی صحنه، بردیا قاسمعلی تدوین، شهرام رحیمی مدیر فیلم برداری، امید کیانی دستیار یک، حمید نجفی اجرای نور، شایان یادگاری و پویان نجفی دستیاران، امیر نخجوان صدابردار، ملیسا احمدی طراح‌ چهره پردازی، علی نوروزی مجری‌ گریم ، علی کاشانی طراح صحنه و لباس، بردیا قاسمعلی اصلاح رنگ و نور، فائقه خراسانی عکاس، محمد جواد اسدی مدیرتولید، محمد علی عسگری فیلمبردار پشت صحنه رحیم بردی درخشی تدارکات، رضا محتشم و علی سعادت حمل و نقل و روابط عمومی مهدی سربازی این فیلم را بر عهده دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج